Van Vostok naar Rolex (project beëindigd)

Goeie keuze ;)! De Sarb033 is echt een ideaal ding. Loopt de jouwe ook op +/-2 seconden per dag? Heb hele goeie ervaringen met het uurwerk.

1 like

Dankjewel, ben er ook erg blij mee moet ik zeggen.

Ik heb hem nog niet geklokt maar ben wel benieuwd naar wat ie doet. Zal hem straks eens even gelijk zetten met m’n telefoon.

1 like

Goeie keuze!

1 like

Beautiful watch. Ok wil hem ook samen met de 035. Waar heb hem besteld?

1 like

Thanks! Ik heb hem gebruikt via het forum gekocht.
Ik geloof dat Solojapan het goedkoopst is op het moment met 400,- als je hem nieuw wilt.

Echt een geweldig horloge :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Zeker weten. Was op slag verliefd toen het doosje open ging :hugs:

2 likes

3 weken in bezit alweer. Alle andere horloges moesten al eerder de doos verlaten maar deze bevalt prima.
Hij krijgt veel polstijd en mag nog wel een tijdje blijven.
Ik draag hem op een Hadley Roma bandje. Omdat ik het tof vind maar ook omdat bij aankomst 1 van de pushpins krom bleek te zijn en de endlink daardoor niet lekkker aansluit. Ben er nog niet aan toe gekomen nieuwe te regelen.


11 likes

Mooie foto, die onderste!

1 like

Cool hè? Ik irriteer me alleen aan de kroon aan de onderzijde😏
Maar het was dat of de saaiste kant van het uurwerk laten zien :sweat_smile:

1 like

Nou irriteert het mij ook! Dank je wel! Hahahah

1 like

You’re welcome :grin::grin::grin:

1 like

image

You’re welcome.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

:joy: :joy: :joy:

1 like

:joy::rofl::joy:

1 like

Haha nice. Thanks :joy:

1 like

Zo, duurde even voor ik daar wat tijd in heb gestoken😅 is ook de eerste keer sinds een jaar of 2 dat ik een horloge zo lang achter elkaar om heb gehad.
Hij loopt helaas niet zo strak.

Ik ben begonnen met een stilstaand horloge en heb hem na 2 uur dragen voor het eerst geklokt.

Alle paarse dagen heb ik hem 's nachts met de dial omhoog gelegd.

De gele dagen de eerste keer met de kroon naar beneden en de tweede keer met de kroon omhoog.

De groene dagen met de dial naar beneden.

Verder heb ik het horloge overdag gewoon gedragen en niet opgewonden en steeds rond dezelfde tijd geklokt.
Het grote verschil in tijd van de metingen komt doordat ik soms kortere nachten heb :sweat_smile:
De gangreserve moet ik nog testen.

Wat vinden jullie van deze waarden? Het horloge is ruim 2 jaar oud. Zelf let ik nooit zo op dit soort dingen omdat ik mijn horloges hooguit een paar dagen achter elkaar draag.

Ik heb ook serieus nog nóóit gekeken of mijn horloges enigzins goed lopen. Zal er deze week eens op letten (als ik het onthou/zin in heb :sunglasses:)

1 like

Ruim binnen zijn specificaties… Het is wel duidelijk dat je hem iig niet op zijn zijkant moet leggen.

Ik check mijn horloges ook met name bij binnenkomst. Geeft toch een idee hoe erg ik moet kijken naar de tijd die het horloge aangeeft.

Gisteren stond een van mijn Polerouter’s ineens 14 uur achter. Stond wel even gek te kijken.
Heb ook een horloge gehad wat uren te snel/te traag liep.

Je wilt niet even niet nadenken en direct ergens veel te laat/vroeg zijn.

Dat dacht ik ook maar ik weet niet precies wat de specificaties zijn.

Daar is wel iets meer aan de hand dan. Dat merk je ook wel zonder te meten.
Wel balen, enig idee hoe dat is gekomen?