Van Vostok naar Rolex (project beëindigd)

Die is ook heel mooi inderdaad. Maar nieuw al voor 295 en gebruikt al voor nog minder dus.
Zou geen probleem moeten zijn maar ik wil voor dit projectje alleen maar omhoog en niet omlaag.

1 like

De automaat? :thinking:
Denk dat je in de war bent met de ETA F06 quartz versie @GiveMeYourDough. Die is 295 euro. De automaat is 525 (list).

1 like

Laco flieger in quartz?

1 like

Ohja, je hebt gelijk. Ik had hem even op Google opgezocht en de eerste prijs in Shopping bekeken :grin:
Dat verandert de zaak misschien wel.

Ook leuk, quartz is zeker ook een optie.

1 like

In dat geval zou ik ook eens naar een Oceanus kijken. Staat er een in het blauw, iets ‘te duur’ voor jouw budget maar hij staat er al een paar weekjes dus wie weet zit er nog wat ruimte in. :sunglasses:

1 like

Die trekt me dan weer niet. Plus als een ander hem niet verkocht krijgt ik er ook mee blijf leuren :wink:

2 likes

Haha, ja da’s waar! Hij mot straks ook weer verkocht worden, … :rofl:

Ik kwam er op omdat het wel een erg fraai afgewerkt horloge is, voor zijn prijsklasse, en door de techniek ook een hele leuke solar powered quartz. Maar het uiterlijk is natuurlijk ook wel een dingetje. Oké. Next.

1 like

Wel een mooi ding.

Maar sowieso bedankt voor het meedenken. Soms helpt het als iemand gewoon een merk en type roept dan dat je zelf gaat zoeken. Ik ken best veel horloges maar als ik er naar ga zoeken kom ik er niet op en zie je door de bomen het bos niet meer :smirk:

1 like

Zou ik niet doen als je niet teveel verlies wil gaan lijden.

1 like

Maar 350? Zou je met die Sarb niet al tegen de 400 moeten zitten? Of erover?

1 like

Hij was niet nieuw. Een nieuwe kost 405.

Dat ligt denk ik een beetje aan wat je koopt. Genoeg quartz liefhebbers hier.

1 like

En een Sumo? Die zijn rond €350 wel te krijgen en vrij waardevast.

1 like

Je verkleint je markt wel enorm.

1 like

Zo kwam ik ook bij Casio Oceanus uit. Heb je deze review gezien? Dat vind ik toch wel smullen hoor…

Weliswaar een andere als diegene die in het blauw staat, maar als het maatgevend is voor de afwerking van ‘de Oceanus’ enzo. Tja. Hebben! :wink:

2 likes

Tsja, dat wordt dan m’n zoveelste Seiko duiker. Ik zou graag weer iets anders willen. Deze zoektocht is ook meer een zoektocht naar wat ik mooi vind dan dat ik perse die “Rolex” wil scoren. Ik heb nu juist het idee dat ik de duikers een beetje achter me wil laten.

2 likes

Snap ik wel, maar die zijn over het algemeen wel populair. Hamilton heeft ook veel leuke horloges in de €350/€400 range.

1 like

Ohja, die herinner ik me nog wel. Daar krijg je gelijk zin van. (om hem te kopen dan🤗)

Klopt. Dit is ook nog eens een heel lastige range qua prijs. Vooral omdat ik zo min mogelijk wil afschrijven waar ik dasr normaal niet naar zou kijken.