Vanaf 14-11 bij Aldi

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_46/OFF14.SHTML

exclusief en streng gelimiteerde oplage kwaliteitsuurwerk (zeggen ze zelf)

Mwah, heb morgen toch niet zoveel te doen. Zal eens kijken…

Als het echt zo is:

Exclusief en streng gelimiteerde oplage kwaliteitsuurwerk

dan zou het wel eens druk kunnen worden(:smiley:

gr Ron

bikerplus Schreef:

Als het echt zo is:

Exclusief en streng gelimiteerde oplage
kwaliteitsuurwerk

dan zou het wel eens druk kunnen worden(:smiley:

http://i266.photobucket.com/albums/ii246/bikerplus
/AldiinMonaco.jpg

gr Ron

Mijn beste,

Zeer goed gevonden Ron, deze foto in combinatie met de Aldi!!!:D:D:D

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gelimiteerd wil waarschijnlijk zeggen dat ze er niet veel van denken te verkopen :+

Let op Haakie, aanbieding is pas Zaterdag, of wil kijken of je er al een kan reserveren ?:slight_smile:

Allemaal quartz zeker? :frowning:

Zijn ze er weer… de horloges van ASCOT
Ik heb ze in 2008 verkocht zien worden op marktplaats voor meer dan je ze bij de Aldi kocht haha.
Volgens mij zijn het zeker geen quarz horloges…
Ik ga toch ff kijken haha toch niewsgierig :sunglasses:

Die eerste (goudkleurig) kan iets mechanisch zijn aangezien die geen moeilijke complicaties heeft. (Uur, minuten en seconde wijzers, datum op 3u, 24uurs aanduiding dmv zonnetje/maantje op 6u, dag aanduiding op 9u, GMT ring aan de binnenkant verstelbaar met de kroon op 10u, ? op 12u)

De andere drie zijn volgens mij 3 Quartzjes. Geen multifunction automatics doordat ze alle drie een aparte datum aanduiding hebben en niet zoals je bij “echte multifunctions” (8-)) vaak ziet dat dit wordt aangegeven door 1 vd chrono wijzertjes.

WVE Schreef:

Let op Haakie, aanbieding is pas Zaterdag, of wil
kijken of je er al een kan reserveren ?:slight_smile:

Thnx voor de waarschuwing. Ik was er intussen zelf ook al achter. :stuck_out_tongue:

Ik vind ze wel weer aardig (tenminste voor zover je ze goed kan zien). Ik ben bang dat ik er voor het derde jaar op rij in ga stinken :smiley:

Die van twee jaar geleden is twee keer terug geweest maar toen was ie ook netjes gerepareerd maar die heb ik verkocht, die van vorig jaar ligt nog kapot op zolder, heb nog niet de moeite genomen 'm terug te brengen.

Die eerste en vierde zien er wel leuk uit, misschien mechanisch, ik ga toch echt weer kijken!

Ik heb ook nog een Ascot liggen denk toch maar dat ik er toch maar eens een nieuw batterijtje in doe.

Ze zien er best goed uit en voor dat geld.

deze zijn uit de twee vorige series. Nog steeds geen spijt van:

De kans is inderdaad groot dat de automaten het snel begeven (eigen ervaring), maar over ruilen doet men niet moeilijk.

hans

Deze zag ik op Ebay: http://cgi.ebay.de/Ascot-Barcelona-Automatic-Limited-Edition-von-Aldi_W0QQitemZ280413194022QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item4149edc726

Is volgens mij de eerste alleen dan niet goud ( kleurig ) :+

De 3e lijkt wel TDS of iets dergelijks op te staan.
Op de 2e zeker Ascot
De 1e weet ik niet en de 4e vermoedelijk ook Ascot…

Ga toch wel ff kijken denk ik zelf ook :slight_smile:

Ik heb er ook 2 van vorig jaar (of het jaar daarvoor)
Staat op allebei T.W.S. (Avenir en Avance)
Is vlgs mij dezelfde leverancier als van Ascot (Krippl Watches)

Lopen prima. Eentje heb ik een keer opgestuurd omdat de datumfunctie niet goed werkte en dat is zonder problemen gerepareerd.

Ik ga toch ook wel even kijken denk ik.

Heeft iemand er een gekocht?

Ik Heb gekeken in Amersfoort ( 2 filialen ) elk filiaal had ongeveer 1 horloge van elk.:S
In eerste instantie wou ik die met de zwarte wijzerplaat bekijken (of kopen) maar die waren overal al weg (dus dacht ik :), dat moet vast een automaat zijn).
De gouden uitvoering was overigens wel een automaat maar die vond ik niet zo mooi.
Dus ik met 200km p/h naar Nijkerk (ook op :X)
Na wat gevloek en getier later op de dag via Woudenberg naar Zeist (want ik moest nog even langs Juwelier van de Weerd-Janssen met mijn vrouw).
Heb ik mijn vrouw naar binnen gestuurd om te kijken of hij er nog wel was, en ja hoor daar hadden ze er nog één:) (ik dacht ha leuk, dus toch…)
Maar helaas, is het een quarz… (en die wil ik niet)
Dus die heb ik weer ingeleverd haha

Nou ja volgend jaar misschien weer wat meer mechanische horloges bij de Aldi.

Overigens zijn ze wel heeeeeel erg exclusief met maar 2 horloges in heel Amersfoort van elk model….
Beetje vreemd dat het uberhaubt nog in hun krantje wordt gezet, met zo’n kleine oplage is het wel erg lastig om er één te pakken te krijgen.

(:d