Vanaf 14-11 bij Aldi

Bij ons hadden ze er drie. Ze lagen bij de kassa, in de doos.
Ik mocht ze er niet uit halen. Tja, dan hoef ik ze niet. Toch zagen ze er best aardig uit. Op het doosje was het plaatje in ieder geval beter zichtbaar dan op de website of folder.

Zelfde in Borne. Ik moest hem maar kopen en als hij niet beviel terugbrengen. :S

Hier lagen er nog 4 3x quartz met zilverkleurige wijzerplaat en 1x de goudkleurige automaat. Was die nu in gemateerd staal geweest ofzo,dan had ik die nog wel leuk gevonden. In goudkleur echter niet…

Niels

Heb er hier geen zien liggen, dus jammer, maar helaas.

Nou om eerlijk te zijn ben ik nog steeds bezig met de vorige dat kreng is nog steeds niet goed en is al 7 keer opgestuurd geweest.
steeds komt hij netjes terug en binnen twee weken weer bingo.
nu is het sinds kort weer mis de datum blijft hangen.baaaaaaaaaaal

En wie betaald de verzendkosten? Jij? 7 x 7 = …

Ik moet het ook niet hebben…

tot nu toe is alles gratis gedaan ik stuur hem op richting Amsterdan via een antwoord nummer en krijg hem netjes (gerepareerd terug.
Hij is ook al naar Oostenrijk geweest voor een nieuw uurwerk!en weer niet goed toen moesten we wachten op een nieuw onderdeel duurde drie maanden en weer niet goed en ga zo maar door persoonlijk vind ik het jammer omdat het horloge best wel mooi is om te zien.het is de ascot leonardo volgens mij heeft Hendrik hem ook.
maar ik ben het blijven opsturen gewoon meer dan zat.

Zonde inderdaad, ook al is de service goed. Gelukkig heb ik met geen van mijn Aldi klokjes (tot nu toe, afkloppen… :}) problemen gehad. Er is er zelfs eentje op de plavuizen gekletterd (verdenk toch de constructie van de lederen band ervan) en dat klokje loopt nog steeds netjes. Het kan dus wel…

Niels

Ik reed vanochtend op weg naar mijn werk even om langs Aldi om toch naar de horloges te gaan kijken. Ergens had ik het idee dat ze niet zo hard zouden gaan. Blijkbaar klopt dat, op Rotterdam Zuid hadden ze de goudkleurige mechanische en de quartz chrono nog.

Ik mocht de goudkleurige mechanische (Ascot Barcelona) gewoon even uitpakken en bekijken. Zag er voor de prijs redelijk afgewerkt uit en een leuk detail dat me meteen opviel was dat de wijzerplaat een wereldbol/kaart achtergrond had. Het horloge heeft als “speciaaltjes” tijdzones op een via een kroon bij 10 uur draaibare binnenring, 24 uurs tijdaanduiding met een dag en nacht indicator daaronder via zon en maan, tweede tijdzone en dag en datum. Alles via een 22 steens automatisch mechanisch uurwerk. Goudkleurige forse zwaard-wijzers en een vrolijke rode secondewijzer gaven de gewone tijd aan. De band was een stuk beter dan voorgaande jaren en het horloge lag lekker op mijn pols. Dit was nummer 234 van het gelimiteerde aantal ??.???.

Best wel een leuk ding voor 49 euro en ik ging twijfelen. Ik keek nog eens goed naar de wijzerplaat en toen zag ik dat de secondewijzer stopte. Even licht schudden, daar ging ie weer en… stop. Ik heb het horloge heel snel terug in het doosje gedaan, teruggegeven en ben de winkel uitgerend. Het zal me niet voor het derde jaar achtereen gebeuren dat ik een Ascot Limited “Aldi” Edition koop die in no time (nu zelfs al in de winkel) stil gaat staan.

(:smiley: dat las lekker weg(tu)

@ Henrik Ik lees je reactie nu pas sorry daar voor , maar wat jij zegt met die Ascot horloge dat hij zo snel stil staat komt omdat het een automatic is en die werkt op polsslag dus als hij lang niet is " opgewonden " staat ie zo weer stil.

Die van mij is er nu ook al voor de 2e keer mee opgehouden, ook een leonardo, en bij de vorige eigenaar ook.
Ik ga hem niet meer opsturen, geen zin meer in, ook al is de garantie voorlopig nog niet verlopen.
Iemand een klusprojectje voor een zacht prijsje?

b0z4 Schreef:

@ Henrik Ik lees je reactie nu pas sorry daar voor
, maar wat jij zegt met die Ascot horloge dat hij
zo snel stil staat komt omdat het een automatic is
en die werkt op polsslag dus als hij lang niet is
" opgewonden " staat ie zo weer stil.

Ja henrik je moet je wel eerst even verdiepen in de materie voordat je zoiets post. :sunglasses: (:smiley:

Ja henrik je moet je wel eerst even verdiepen in de materie voordat je zoiets post.

nou nou niet zo hard reageren Henrik moet het ook nog leren!!!B)-

Owww! Is dat het!? Nou, dan heb ik toch even mooi de boot gemist want nu zijn ze uitverkocht!

Gewoon dit forum blijven volgen, Henrik, dan steek je nog wat op.

goed naar ons luisteren en meelezen komt alles tikkende weg wel goed.

Ja, dank je jongens. Het is ook allemaal niet eenvoudig voor een newbee.

we helpen je graag hoor Henrik (tu)B)-