Vanaf 14-11 bij Aldi

Overigens Henrik: Als je het horloge heen en weer beweegt en het gaat NIET lopen, dan is de kans aanwezig dat je geen automaat in handen hebt maar een handopwinder!

Maar dan is die handopwinder wel kapot. Ook een handopwinder gaat bij schudden (even) lopen nl.
Denk daarom eerder dat je een quartz met lege batterij in handen hebt :)-D

Niels

Als je het horloge heen en weer beweegt en het gaat NIET lopen, dan is de kans aanwezig dat je geen automaat in handen hebt maar een handopwinder!

Tjonge tjonge moet ik nu alles uitleggen!!
in dit geval is het heen en weertje kapot.B)-:#

Nee, ik zag door de achterdeksel toch duidelijk een ding bewegen. Dat is volgens mij een automaat.

hahahahaha die Henrik… (:smiley: (:smiley:

Wat zijn jullie toch allen hard voor hem :smiley:

Uit eigen ervaring meen ik te mogen stellen dat de kans ongeveer 50% is dat je bij deze horlogs binnen 24 uur een beroep moet doen op de garantie. En daarna dan na enkele weken afwezigheid weer na 24 uur :slight_smile:

Het automatische kaliber is gewoon bagger.

hans (genuanceerd als altijd)

Hmmm, had ik de mijne nou van jou overgenomen…? :wink:

::o

Begrijp me niet verkeerd, gat om een horloge van een paar tientje, en was pas een paar weken/maanden oud. Bovendien is er een nieuw uurwerk ingegaan bij de leverancier, wat me niet meer dan een paar weken wachten heeft gekost.
En hij is nu weer kapot, dus daar kan Hans niks aan doen.

Mijn ervaring is 100% binnen een week.
Ik heb er twee gehad, de eerste is twee keer heen en weer geweest en deed het toen wel. Die heb ik toen zsm verkocht, je weet maar nooit wanneer hij weer stuk gaat. Die van vorig jaar ligt nog in zijn doosje met nog twee jaar garantie stuk te zijn. Ik heb geen zin om 'm op te sturen.
Die van dit jaar was dus al stuk in de winkel. En ik ben best dom, maar zo dom…? :smiley:

(:d(:d(:d

Heb ikmazzel; bij mij doen ze het allemaal nog (incl. de quartz) :)-D. Eentje is er zelfs op de grond gestuiterd…en doet het nog (goudkleurige ring viel er wel af). Gaat er wel een kapot, ga ik zelf maar wat prutsen denk ik. Leer ik misschien ook nog wel wat van :wink:

Niels

Die van mij doen het beide ook nog goed. Het lijkt erop dat met name het Leonardo model een niet al te best kaliber had. Of men gaat bij de Aldi met z’n horloges niet al te zuinig om.