Ik zoek de oude advertentie er even bij en ga wellicht de nieuwe eigenaar bestoken 
Edit: Ah ik zie het al en herinner het mij weer. Die vochtvlek op half zes. 
Ik zoek de oude advertentie er even bij en ga wellicht de nieuwe eigenaar bestoken 
Edit: Ah ik zie het al en herinner het mij weer. Die vochtvlek op half zes. 
Bod?? Op welke…welke🤗…hahaha, je hebt het maar druk vandaag met al die vragen🖒😂
Poeh wat een hoop gaafs! Ik ben nu ook wel benieuwd naar een overzichtsfoto van alles bij elkaar.
Je hebt duidelijk een Seiko-virus. Kan ik wel begrijpen.
Mijn Seiko gehalte ligt bij 49%
@anon50762135EV ja erg zonde… Exemplaar met goeie plaat had voor tenminste het dubbele van eigenaar gewisseld.
@Slin Tja het is vakantie… Dat ga ik natuurlijk niet verklappen, dadelijk wordt hij weg gekaapt 
@flowert dat zou ik moeten doen als mn 2 chrono’s terug zijn van service en mn King Seiko binnen is.
@BATMAN
het zijn ook gewoon erg leuke horloges die Seiko’s
Inderdaad Seiko is leuk spul. Tevens kan je ze makkelijk weer verkopen tegen meestal een behoorlijke prijs.
Ik heb zo wat de indruk dat je een beetje te snel gehandeld hebt met flipperen als ik zie wat voor lekkers gepasseerd is bij jou. King Seiko’s, die Monaco…
Maar hulde, ik weet dat je streefdoel is de volledige 70-80’s collectie van Seiko om de pols te hebben 
Naast je vele horloges heb ik ook vaak met interesse je reacties gelezen! 
Enneuh, mooie seikoos. Zoals meerderen onder ons ga ik er ook een paar checken…
Poe, lijkt me een ideale patiënt voor Dr. Beat…
Mooie verzameling Seiko’s 
Duizelingwekkend, al die horloges op een rij. Je bent echt een hele erge liefhebber! Dank je wel voor de reportages.
Die Hamilton…
Ik hou me pas sinds een half jaar (opnieuw) bezig met horloges, en heb wel 43 keer een horloge gezien dat ik mooi vond 
Heb het nog weten te beperken tot 5 

Ik ga dit aan mijn vrouw laten lezen, dan mag ik ook weer wat kopen… 
FF serieus, het is veel maar er zit enorm leuk spul bij! Laat je ook nog een keer al je bandjes zien? Volgens mij heb je er daar ook nog flink wat van.
Ben ook benieuwd naar je King Seiko! Mooie band, jammer dat het model geen medaillon heeft, die horen er, wat mij betreft, toch zeker bij… maar je kunt niet alles hebben.
@BATMAN prijstechnisch blijft Seiko lastig te verslaan.
@johngo van te veel horloges word ik ook onrustig, ik wil ze wel polstijd geven. Eigenlijk heb ik van de modellen die ik echt wil de meeste wel nu.
@Guapo zeker doen, zit veel moois tussen.
@GMTplus1 wel Dr. hi-Beat dan?
@AstonMartin thanks!
@oscar2 graag gedaan! 
@Rolopalooza die viel me echt zwaar tegen… Zeker gezien de list prijs van 1500 ofzo (1200 grijs dacht ik). Vond hem uitermate middelmatig.
@bart.k haha nou zelfs met 5 nieuwe horloges zou de gemiddelde persoon je voor gek verklaren 
@Jaco veel bandjes heb ik ook verkocht. Heb nu eigenlijk niks meer. Ik vind het niet hebben van het medallion juist vreemd genoeg een pre. Die medaillions zijn vrij fragiel, bij deze dus geen last daar van.
Top dat heb je goed gedaan in een jaartje tijd, zitten ook wel een paar leuke klokjes bij 
Heel inspirerend en ook leerzaam
Super gedaan en wat een ontwikkeling qua smaak !
Gezien het eind van het jaar nadert en ik een avondje niks had leek het me leuk om nog een update te doen. De afgelopen 4 maanden weer erg veel langs gekomen. Ook echt een paar klokjes toegevoegd waar ik al erg lang naar opzoek was zoals de SOG.
Eigenlijk zijn er veel meer klokjes nog langs gekomen maar dit zijn de leukste.
En we gaan weer verder. Sporsmatic uit 1966:

De John Plater Special chrono uit 1976

De Lord-Matic uit 1972

De gesjeesde King Seiko 

Casio Marlin

Citizen Cosmotron

De A159 uit 1978

De 7a28-7020 uit 1985 om eindelijk de chronograaf triologie compleet te maken

De 7t32 panda uit 1997

De Advan uit 1974

De 6548 professional uit 1986

Met de Seiko Bridgestone F1 kijken 

Het leuke 6309 sports duikertje uit 1982
De Bambino

De El370 uit 1970

De Bell-Matic uit 1975

De Monster, die ik jammer genoeg geflipperd heb
Spijt is een groot woord maar wel een van de horloge die ik mis.

Een stopwatch voor de verandering.
Ik had de blauwe al maar nu ook een gele Pogue uit 1975 

De 6139-8020 uit 1972

Ook een keer wat leuke vintage Zwitsers geprobeerd

De Bullhead uit 1976
De 7a38-706a uit 1984

Een Giugiaro 7a28
Een 6106-6439 sports duiker

Een 6106-5410
De twee 7019-5010s

De 6602-8050 uit 1974

De 6119-5450