Vanillegeur

https://forums.watchuseek.com/f74/why-do-straps-smell-like-vanilla-122603-3.html

Ik plaats vraagtekens bij de theorietjes over weekmakers in deze thread. Sommigen roepen dan weer dat het gaat om het maskeren van de lucht van rubber, anderen claimen dat het een zweetgeur tegengaat.

Zelf blijf ik bij de marketing theorie dat vanille een veilig en luxueus gevoel geeft, maar heeft iemand al eens een maker van bandjes aangeschreven?

De rubberen banden van Hirsch (en de performance lijn) zijn totaal reukloos, je zou ook Hirsch aan kunnen schrijven om te kijken waarom zij het niet doen.

De band van m’n squale blijft onverminderd geuren in de kast.

Voor m’n gevoel is dat de natuurlijke orde der dingen.

2 likes

Waarom wordt een nieuwe auto of nieuwe keuken dan niet afgeleverd met vanillegeur? Of een Rolex met ingebouwde ambipur verspreider? Neen. het is als rondspuiten met de lavendel luchtverfrisser na een toiletbezoek. Verbloemen van een andere geur.

2 likes

Hoeveel mensen zouden niet teleurgesteld zijn als nieuwe auto’s niet naar nieuwe auto’s zouden ruiken? :slight_smile: Of supermarkten naar brood?

in de vuilcontainer

1 like

Heerlijk topic. Een aansteker er onder houden, misschien?

1 like

Het tankstation verkoopt geurtjes voor in de auto. “Nieuwe auto” is serieus zo’n luchtje…

2 likes

Precies dat heb ik gedaan :+1:

1 like

Heeft iemand nog interesse in een doe-het-zelf bouwpakket van een Bonetto Cinturini? Anders gaat ie zodadelijk op de bbq

Zonde! Maak er een sausje van voor bij je bolletje ijs en warm appeltaartje!

Vanillesaus zeker?

2 likes