U kunt het afdoen als een kul verhaal, maar ik ben het echt tegen gekomen. Hij paste in het opwindrad, en de tirette werkte ook. Uiteraard niet goed, maar dat was dan ook het probleem.
Langs deze weg, wil ik iedereen hartelijk danken; voor de hulp,
die ik van u allen heb mogen ontvangen, ben ik zeer erkentelijk.
U heeft me verblijd ⦠mij, een oude, bejaarde man.
een oude, bejaarde man.?
Seagull staat nou niet echt bekend om de betrouwbaarheid van de uurwerken, eerder het tegenovergestelde
Heb het wel 's meegemaakt dat het kon - volgens mij bij een Omega cal. 1020. Het werkte, maar niet echt lekker. Had nog wel fotoās gemaakt voorafā¦
Ik deel slechts āmijn bevindingenā met de Seagull ST-25 mee. Dat is slechts 1 caliber uit vele calibers die het merk Seagull voert.
Een ieder kan uiteraard verschillende ervaringen opdoen met hetzelfde caliber. Maar de roep van een merk is iets anders dan de roep van 1 caliber, de Seagull ST-25 is āwat mij betreftā een kwaliteits-caliber, derhalve āin mijn opinieā, oftewel imho.
Ik wil u echter tóch meegeven, dat ik het erg jammer vind, dat u zoān slechte ervaringen met het genoemde merk heeft opgedaan, wellicht met meerdere calibers.
Dan toch, zijn er gelukkig nog vele merken - schier ontelbaar in aantal - te uwer beschikking anno 2019.
Ik wens u alvast een gelukkig 2019 toe, met veel horloge-plezier en hoop, dat u mij dit ook toe zult wensen.
MvG,
Ari(e) Crooner
N.B. : ik spreek bij dezen de wens uit, dat er nu geen āpersoonlijkeā gerichte posts geplaatst zullen gaan worden. Daarvoor is de horloge-hobby te mooi.
Ook verstand van hoe om te gaan met een vrouw die in de overgang is toevallig?
Dat is helaas niet echt mijn doelgroep.
Je bent op jezelf aangewezen.
On topic. Is TS al wat verder gekomen in zijn streven naar perfectie?
Van mij ook niet meer
Ach Candide, het uurwerk loopt al ietsjes meer dan 25 jaar en 4 onderhoudsbeurten verder, inmiddels nog steeds keurig aan de tijd en storingsvrij in ieder geval.
āIt just puzzled me, this Seagull ST-25 automatic watch workā
Er zijn heel veel merken horloges maar er zijn eigenlijk weinig uurwerk (binnenwerk) makersā¦
Denken we aan Zwitserland dan komen ETA en Selita in het vizier, denken we aan Japan dan komen we Seiko en Miyota natuurlijk naar voor en dan hebben we ook China met Seagull. Naast deze grote merken die dus aan iedereen leveren heb je natuurlijk nog een aantal merken die hun eigen uurwerken maken (maar dan zit je meestal wel al in de prijsklasse waar Seagull niet meer meespeelt, en dan spreek ik niet over Vostok enzo natuurlijk )
Wel,
Deel de leeftijd van de dame in kwestie door twee, vervolgens wissel die dame om voor twee dames van de leeftijd uit de uitkomst van de deelsom. Klus geklaard.
Het is net zoiets als sleutelen aan een horloge , zoooooooooo simpel.
dixi
Vergeet niet dat je dan twee schoonmoeders zult krijgen die waarschijnlijk nog jouw hele leven gaan meegaan ookā¦
Wel, dat hoeft niet perse.
Je kan ze naar de basic clinic van vinwat sturen, die zal dan geen instructie geven bij het demonteren van het uurwerk,waardoor ze geen idee hebben van de boobytraps, omdat ze dan niet weten wat hun overkomt, zullen ze door het wegschieten van de onderdelen, voor de rest van de avond op hun knieƫn door de ruimte schuifelen.
De mede clinicers kunnen dan zelf bepalen hoe ze willen omgaan met de rond schuifelende schoonmoeders.
Is dit een antwoord waar je mee kan leven?
Oei, ja, waarschijnlijk wel, mag ik daar nog even over denken⦠lijkt mij inderdaad wel een ideeā¦
Ik heb voor het gemak en voor ieders eigen initiatief niet vermeld dat je natuurlijk de roe van de sint en/of zweep mag meenemen. Geen stroomstootwapens, dat laten over aan de gezagsdragers.
Maar, je kan wel raden wat er dan zoal kan gebeuren.
Conclusie, schoonmoeder probleem opgelost.
Je weet toch dat de meeste mannen met vrouwen in de overgang geen eigen initiatief hebben⦠dus dank je voor de verdere uitleg
Wel, ook dat hoeft niet zo te zijn.
Mijn voorstel is als volgt;
neem zelf deel aan die clinic, dan ben je dus een van de clinicers die met of zonder de hier bovengenoemde attributen je kan uitleven.
Overigens, en dat is niet onwaarschijnlijk, zit er een kleine kans in dat die schoonmoeders dat best leuk vinden ook.
Maar ik heb niets gezegd, dus sssssssssst.
Het gaat allemaal om bezighouden. Zoek voor haar een mooi forum waar ze serieuze draadjes kan trollen, precies zoals bij een man in de overgang.
Ik moet dat wel eerst vragen aan mijn lieve echtgenote of ik die clinic mag volgen hĆ©, en of dat wel een goed idee isā¦