Ik vind ze lekker onderscheidend, met veel vrouwelijk genen. Je zag ze regelmatig bij mijn clientele van weleer.
Helemaal mee eens.
De Tortue die je toont is prachtig. Ik heb nog lang zitten nadenken om deze wel of niet toe te voegen. De lijst kan zo enorm lang gemaakt worden, alleen maar tof van Cartier!
Snap ik. Bij mij staat hij ook op de ooit-op-een-dag lijst.
Het kan natuurlijk ook niet ieder zijn ding zijn…
Verschillende meningen maken de hobby juist leuk en levendig.
Dat vinden wij ook
Aaah, I get it now! En dan snap ik ook gelijk de bedoeling achter gd-tje.
Gaaf hoor. Misschien toch nog eens een Pascha. Blijft mooi horloge
Prachtig! Cartier durft zich echt te onderscheiden. Ik vind niet alles mooi maar zeker onderscheidend!
Om op de vraag terug te komen welke zou ik durven dragen:
Ik zou zeker de tank en ceinture durven en willen dragen. Ja en smaak is uiteraard subjectief.
Dat blijft natuurlijk ook een icoon! Prachtige horloges, vooral ook de Basculante
Blijft uniek en fantastisch eigenzinnig design!
Dit dus Maar je moet een hoop klasse en finesse hebben om er mee weg te komen, Hoewel, Keith had/heeft een Santos, maar goed dat is ook een gentleman he? En hij hield voet bij stuk door het niet in ontvangst nemen van de Britse Koninklijke onderscheiding
De pasha is m.i. mooier -evenwichtiger- in staal met witte plaat dan in goud.
Hele mooie keuzes hoor, vooral de Ceinture valt hier in de smaak, prachtige sierlijke kast!
Ik vermoed dat deze zeldzaam is, maar wauw zeg.
Voor diegene vinden dat Cartier meer een sierradenmerk is dan een horlogemerk… kijk ook eens verder dan wat er in de etalage ligt.
Wat hun haute horlogerie afdeling de laatste jaren heeft gemaakt is echt wel knap, vind ik.
Wat een mooi overzicht!
De chinoise vind ik erg mooi. En er zijn er vast meer uit de lijst van faith .
Het knapste is dat ze instantaan herkenbaar zijn. De Ceinture en Cristallor zijn super, goud hoort toch wel een beetje bij Cartier.
Helemaal Top allemaal
Gun to de head… van deze… zonder ironische of ludieke bijbedoelingen… alleen de Ceinture.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze allemaal cool. Maar vooral voor op foto’s.
Trouwens, hoe meer ik van Cartier zie… Ze hebben wel een bepaald… je ne sais quoi… “thema”… als het op wijzerplaten aan komt. Of niet dan?
Mooi artikel over mooie horloges. Dank u.