**VEILING VOOR KWF: gesloten ** Limited Edition Bic pentekening voor hoogste bieder, horloges, handgemaakte horlogedoos en allerlei tekeningen👍

Ja zoiets. :joy::joy::joy::joy::joy:

1. Klinkt goed :ok_hand:
1 like

€750

42 likes

Respect Jurk. Wie gaat hem overtreffen? :hammer:

2 likes

Goedendag! Dank!

1 like

daar gaat mn tekening 🥲

4 likes

Hahaha… niet @Watch2Morrow zo he :rofl:

En @Gnis dendert er al overheen. :metal:

1 like

Dit is niets Brodie en ik weet zeker dat hier iemand snel overheen gaat. Ik kan alleen maar jou heel veel sterkte wensen en wil je laten weten dat ik diep respect voor jou heb…

8 likes

Zijn net een paar centen die uit je broekzak vallen als je hem bij de was gooit :laughing:

Nee, het is voor mij heel veel geld, maar het doel is zo belangrijk

22 likes

Jaa helemaal gelijk :muscle:t3:

1 like

Je kan hier natuurlijk ook een tekening van laten maken

1 like

Ik bied 350

4 likes

:ok_hand:

Dit is zo’n reactie die binnenkomt.
Heel erg bedankt, en ik gun je de tekening nu al!

4 likes

Ik wil hem graag: echt gaaf werk. Maar ik stimuleer iedereen om met mij een biedingsoorlog aan te gaan voor het goede doel :slight_smile:

10 likes

Mag ik mee stimuleren?
Vanaf 1000EU krijgt de hoogste bieder deze kado.

Hatsaa.

25 likes

Mooi hoor! :ok_hand:

2 likes

Zeker een hele mooie box, het mooie initiatief hier en de gulheid van onze mede HF’ers verdiend een extra push.

Hulde mannen, hulde :+1:

7 likes

Stand op dit moment:

Pentekening €750 euro (Gnis) met unieke ‘Bic uns tekening van jurk en een door Climholland besabbelde pen die is gebruikt bij het maken van de tekening !
Spinnaker €350 euro van Gnis
€75 euro van ojjz
Opbrengst van HF CITY (Jurk)
Horlogebox bij bod van €1000 euro van Ronald

Wat ontzettend tof is dit, en ben benieuwd waar we eindigen? En met welk horloge!

13 likes

Lekkerrr

Als de 1000EU voor de tekening niet gehaald wordt, dan is 600EU voor Spinnaker ook goed!

Welke als eerste die limit haalt heeft recht op de box.

Mocht het helpen wil mijn vriendin best een keer sabbelen aan de scharniertjes vd box.

:drooling_face:

8 likes