Voor alle duidelijkheid, aan de Spinnaker wordt niet gesabbeld!
Ik doe ook niet mee met bieden, maar wil bij dezen wel € 100,- bijdragen aan de donatiepot.
Vond het een erg indrukwekkend verhaal van @Brodie en vind het een goed initiatief.
Als we naast de winnende boden op de veilingen via extra donaties de pot nog verder kunnen aanvullen, is dat alleen maar mooi toch?
Ik heb in mijn werk dagelijks te maken met kankerpatienten, en onlangs is er bij zeer naaste familie ook kanker gediagnosticeerd … meedingen aan de pentekening wordt mij wat te gek, maar wil wel 25,- doneren voor dit mooie initiatief @Brodie … stuur maar een PB over hoe en wat
Heren, wat geweldig dat jullie willen bijdragen.
Ik zal dan een potje maken. Kom er zsm op terug!
Nog 1 dag, dit is spannend, gaat er iemand aan de haal met de handgemaakte horlogedoos en tekening of met een Spinnaker en horlogedoos, of alledrie?
Kom op heren en dames, bieden!
Een kekke Spinnaker en de box is oprecht value for money’z !
Retail prijs zou ik met droge ogen 4 a 450 vragen voor de box.
Handmade pareltje!
Vrijdagochtend 8.33 uur… kinderen zijn naar school, mijn tweede bak koffie staat versgezet voor me en ik ben me aan het beseffen hoe geweldig het is wat er hier de laatste dagen gebeurt.
Dankzij jullie is er een prachtig bedrag binnengehaald voor kankeronderzoek. Hebben leden geld gedoneerd, een nieuw horloge ter veiling aangeboden en een handgemaakte horlogebox onbaatzuchtig als bonus van een veiling ingebracht.
Ik had niet kunnen bedenken dat er zo’n hoog bedrag gehaald zou worden… onvoorstelbaar.
De veiling is nog open tot vanavond 21.00 uur.
Het is fantastisch hoe een spontaan idee van @Ojjz uiteindelijk een sneeuwbaleffect heeft veroorzaakt en dat we allemaal weten dat gezond zijn niet vanzelfsprekend is. Maar dat tegelijkertijd het traject van genezing pijnlijk duidelijk maakt dat je het niet alleen kan. Nooit. Het delen van je leed, en de oprechte interesse en betrokkenheid van anderen is net zo belangrijk als een medicijn, een chirurg of een kaartje of appje van vrienden.
Iedereen die tot nu toe letterlijk of figuurlijk een duit in het zakje heeft gedaan. Heel erg bedankt! En tot vanavond. Zet de chips en nootjes alvast klaar, en, verdorie, neem er gewoon een biertje bij!
It giet oan!
Alle respect naar jou Brodie. Jij weet er met jouw enthousiasme het beste uit te halen, nu met de veiling en ook met je herstel!
Ik hoop dat er nog snel iemand over @Gnis heen gaat en die mooie horlogebox van @Ronald binnen haalt!
Ik hoop het ook, maar ik geef niet snel op: wellicht wordt het 20:55 popcorn time en gaan de biedingen echt los!
Dames en heren,
Ik wil ook graag één van mijn horloges veilen. De opbrengst gaat 100% naar het KWF (verzendkosten zijn voor mij). Het betreft een horloge dat ik bij toeval gewonnen heb via een actie van Brodie ongeveer 2 jaar gelden… Ik heb deze toevoeging aan het KWF veiling topic uiteraard met @Brodie besproken.
Het gaat om deze vintage Seiko. De staat is goed, hij houdt de tijd prima. Ik heb geen service laten uitvoeren in de tijd dat ik 'm heb. De historie is onbekend. Kast diameter is 36 mm, lug to lug is 39,5 mm, dikte is 11 mm.
Startprijs bieding vanaf 75 euro.
Cool horloge met een heerlijke blauwe plaat en vintage vibe voor de zomerse dagen toch!
Wees er snel bij, deze veiling sluit samen met de andere in dit topic vanavond!
100 euro.
Up!
125 euro
150 euro voor de Seiko
Laat ik dan ook nog op de valreep iets in de veiling gooien dat toepasselijk is voor deze periode.
Volgens velen ligt de rode loper naar de halve finale uit voor het Nederlands elftal. Dat betekent veel wedstrijden kijken en supporteren. Velen hier willen graag hun steun aan Oranje betuigen, maar oh gruwel, blijken ze thuis geen oranje horloge te hebben. Dan is hier de oplossing!
Dit is een Swiss Military Hanowa Predator. Een stevig oranje horloge met een diameter van 43mm. Uitermate geschikt voor wedstrijden van het Nederlands elftal, maar ook voor bv Koningsdag. En als oranje onverhoopt mocht worden uitgeschakeld, kun je altijd nog met dit horloge voor Zwitserland juichen.
Wel een paar dingen van te voren duidelijk maken.
- het is een gebruikt horloge, dus er zullen gebruikssporen op zitten.
- er moet een nieuwe batterij in, het is een quartz.
- de band is prachtig, maar niet verwisselbaar.
- op het glas zit een kras die je zo niet ziet (en al helemaal niet in een juichende menigte), maar wel als je het op een bepaalde manier tegen het licht houdt. Kijk maar, daar op 3 uur zit ie. :
Verder niks mis mee. Met een batterij loopt ie weer als een zonnetje.
(foto lijkt goud maar is zilver)
De startprijs voor de veiling is 50 euro. Geen geld eigenlijk. En het gaat naar KWF.
Komt ie, hoor, een Sub in de veiling.
Ik denk dat als je het overzichtelijk wil houden, je beter zaken separaat kan aanbieden en de opbrengst in dit draadje kan benoemen.
Nu wordt het zo’n ingewikkeld iets met een mengelmoes van vanalles.
Uiteraard goed bedoeld.

Komt ie, hoor, een Sub in de veiling
Haha

je beter zaken separaat kan aanbieden
Ik vind het zelf handiger dat er één veilingtopic is dat vandaag open is. Er liggen een tekening, een Spinnaker, een Seiko en een Swiss Military in de veiling met een horlogekist als bonus. Zo mist niemand een aanbieding.
Uiteraard ook goed bedoeld.