**VEILING VOOR KWF: gesloten ** Limited Edition Bic pentekening voor hoogste bieder, horloges, handgemaakte horlogedoos en allerlei tekeningen👍

Dames en heren,

Ik wil ook graag één van mijn horloges veilen. De opbrengst gaat 100% naar het KWF (verzendkosten zijn voor mij). Het betreft een horloge dat ik bij toeval gewonnen heb via een actie van Brodie ongeveer 2 jaar gelden… Ik heb deze toevoeging aan het KWF veiling topic uiteraard met @Brodie besproken.

Het gaat om deze vintage Seiko. De staat is goed, hij houdt de tijd prima. Ik heb geen service laten uitvoeren in de tijd dat ik 'm heb. De historie is onbekend. Kast diameter is 36 mm, lug to lug is 39,5 mm, dikte is 11 mm.

Startprijs bieding vanaf 75 euro.

Cool horloge met een heerlijke blauwe plaat en vintage vibe voor de zomerse dagen toch!

Wees er snel bij, deze veiling sluit samen met de andere in dit topic vanavond! :scream:

15 likes

100 euro.

9 likes

Up!

:grin:

125 euro

3 likes

150 euro voor de Seiko

2 likes

Laat ik dan ook nog op de valreep iets in de veiling gooien dat toepasselijk is voor deze periode.

Volgens velen ligt de rode loper naar de halve finale uit voor het Nederlands elftal. Dat betekent veel wedstrijden kijken en supporteren. Velen hier willen graag hun steun aan Oranje betuigen, maar oh gruwel, blijken ze thuis geen oranje horloge te hebben. Dan is hier de oplossing!

image

Dit is een Swiss Military Hanowa Predator. Een stevig oranje horloge met een diameter van 43mm. Uitermate geschikt voor wedstrijden van het Nederlands elftal, maar ook voor bv Koningsdag. En als oranje onverhoopt mocht worden uitgeschakeld, kun je altijd nog met dit horloge voor Zwitserland juichen.

Wel een paar dingen van te voren duidelijk maken.

• het is een gebruikt horloge, dus er zullen gebruikssporen op zitten.
  • er moet een nieuwe batterij in, het is een quartz.
  • de band is prachtig, maar niet verwisselbaar.
  • op het glas zit een kras die je zo niet ziet (en al helemaal niet in een juichende menigte), maar wel als je het op een bepaalde manier tegen het licht houdt. Kijk maar, daar op 3 uur zit ie. :

image

Verder niks mis mee. Met een batterij loopt ie weer als een zonnetje.

image
(foto lijkt goud maar is zilver)

De startprijs voor de veiling is 50 euro. Geen geld eigenlijk. En het gaat naar KWF.

5 likes

image
Komt ie, hoor, een Sub in de veiling.

8 likes

Ik denk dat als je het overzichtelijk wil houden, je beter zaken separaat kan aanbieden en de opbrengst in dit draadje kan benoemen.

Nu wordt het zo’n ingewikkeld iets met een mengelmoes van vanalles.

Uiteraard goed bedoeld.

Haha

3 likes

Ik vind het zelf handiger dat er één veilingtopic is dat vandaag open is. Er liggen een tekening, een Spinnaker, een Seiko en een Swiss Military in de veiling met een horlogekist als bonus. Zo mist niemand een aanbieding.

Uiteraard ook goed bedoeld.

5 likes

Ik vind het ook lastig kiezen, maar we laten het nu maar even zo. Als iedereen zijn eigen aangeboden object in de smiezen houdt en mijn tekening (waar zo’n 20 uur aan werk inzit) niet naar de achtergrond drijft met eigenpijperij en uppen komt het allemaal goed…

Het is een topic van iedereen nu, dat heeft wel wat

10 likes

Ik realiseer me achteraf dat Crisis jou om toestemming had gevraagd (hetgeen ik linkte aan het feit dat hij het horloge ooit van jou had), terwijl ik zomaar nog een product in de veiling heb geplempt.
Dat had ik moeten vragen. Sorry daarvoor.

2 likes

Speaking of eigenpijperij, dit is een nieuw projectje, zo kan jouw Zenith, AP, Rolex, Seiko of Casio eruit komen te zien. Niet dat je nu gelijk je portemonnaie moet trekken, maar dan niet straks zoute tranen in je witbier omdat je ernaast grijpt. Deal?

27 likes

Dat doe je nu alsnog, geen probleem, het is een heel mooi gebaar! Geen excuses nodig.

3 likes

Heel leuk en goed initiatief… hopen dat er veel opgehaald word!

Wellicht kan iemand een lijst bijhouden aan KWF donaties in dit topic om een totaal som te kunnen zien?

Mijn vader moet er helaas ook aan geloven, ongeneeslijk, maar positiviteit brengt je een heel stuk!

7 likes

Heel veel sterkte, ik hoop dat je de tijd die hem nog gegeven wordt op een mooie manier kan invullen. Het lijkt me vreselijk om te horen dat het ongeneeslijk is…

Die lijst bijhouden is nu nog te doen, maar weet niet wat de avond brengt.

Een beetje chaos maakt me altijd wel gelukkig😂

2 likes

Pwoh, dat is geen kattenpis.
Prachtig kunstwerk waar zoveel tijd in zit, dat moet toch 1000EU opbrengen!

:joy:

1 like

Toegegeven ik werk trager dan mijn eigen schildklier momenteel, maar het is echt monnikenwerk.

Ik zal er een timelapse bij maken, die zal ik hier delen!

14 likes

Hahahaha, ik mag er niet om lachen… maar deze is geweldig :joy:

1 like

Overigens geef ik graag 50 (ik heb helaas geen groot budget) aan kwf via hf, mag er eventueel bij op de lijst :slight_smile:

6 likes

@Brodie Ik doe ook graag een donatie van €50. Ik heb het ook allemaal van dichtbij meegemaakt en dit initiatief en alle reacties zijn echt hartverwarmend :heart:

6 likes