**VEILING VOOR KWF: gesloten ** Limited Edition Bic pentekening voor hoogste bieder, horloges, handgemaakte horlogedoos en allerlei tekeningenšŸ‘

Ik vind het ook lastig kiezen, maar we laten het nu maar even zo. Als iedereen zijn eigen aangeboden object in de smiezen houdt en mijn tekening (waar zo’n 20 uur aan werk inzit) niet naar de achtergrond drijft met eigenpijperij en uppen komt het allemaal goed…

Het is een topic van iedereen nu, dat heeft wel wat

10 likes

Ik realiseer me achteraf dat Crisis jou om toestemming had gevraagd (hetgeen ik linkte aan het feit dat hij het horloge ooit van jou had), terwijl ik zomaar nog een product in de veiling heb geplempt.
Dat had ik moeten vragen. Sorry daarvoor.

2 likes

Speaking of eigenpijperij, dit is een nieuw projectje, zo kan jouw Zenith, AP, Rolex, Seiko of Casio eruit komen te zien. Niet dat je nu gelijk je portemonnaie moet trekken, maar dan niet straks zoute tranen in je witbier omdat je ernaast grijpt. Deal?

27 likes

Dat doe je nu alsnog, geen probleem, het is een heel mooi gebaar! Geen excuses nodig.

3 likes

Heel leuk en goed initiatief… hopen dat er veel opgehaald word!

Wellicht kan iemand een lijst bijhouden aan KWF donaties in dit topic om een totaal som te kunnen zien?

Mijn vader moet er helaas ook aan geloven, ongeneeslijk, maar positiviteit brengt je een heel stuk!

7 likes

Heel veel sterkte, ik hoop dat je de tijd die hem nog gegeven wordt op een mooie manier kan invullen. Het lijkt me vreselijk om te horen dat het ongeneeslijk is…

Die lijst bijhouden is nu nog te doen, maar weet niet wat de avond brengt.

Een beetje chaos maakt me altijd wel gelukkigšŸ˜‚

2 likes

Pwoh, dat is geen kattenpis.
Prachtig kunstwerk waar zoveel tijd in zit, dat moet toch 1000EU opbrengen!

:joy:

1 like

Toegegeven ik werk trager dan mijn eigen schildklier momenteel, maar het is echt monnikenwerk.

Ik zal er een timelapse bij maken, die zal ik hier delen!

14 likes

Zoiets herken ik: mijn Omega loopt beter dan ik…:smiley:

14 likes

Hahahaha, ik mag er niet om lachen… maar deze is geweldig :joy:

1 like

Overigens geef ik graag 50 (ik heb helaas geen groot budget) aan kwf via hf, mag er eventueel bij op de lijst :slight_smile:

6 likes

@Brodie Ik doe ook graag een donatie van €50. Ik heb het ook allemaal van dichtbij meegemaakt en dit initiatief en alle reacties zijn echt hartverwarmend :heart:

6 likes

Nog een heel klein uurtje! Om 21.00 uur hamer ik af voor de veiling… spannend!

Mocht je willen doneren, zet het hier dan neer! Zou iemand het voor mij willen bijhouden?

De veilingen:

Teller voor de tekening staat op €750

Spinnaker op €350

Seiko op €150

Swiss military ( pas toegevoegd ) op €0

2 likes

Upje voor deze veiling. Nog 10 minuutjes.

1 like

Nu begin ik nerveus te worden.

De Rolex Daytona staat nu het hoogst…

@Ronald zeg maar zwaai zwaai naar je horloge doos: EUR 1.000 voor de tekening

29 likes

O m g

1 like

Zeg de tekening is toch wel morgenochtend om 9 uur af en hier te zien hƩ?!

2 likes

NOG 2 minuten

Natuurlijk!

Niet

1 like