Ik vind het ook lastig kiezen, maar we laten het nu maar even zo. Als iedereen zijn eigen aangeboden object in de smiezen houdt en mijn tekening (waar zoān 20 uur aan werk inzit) niet naar de achtergrond drijft met eigenpijperij en uppen komt het allemaal goedā¦
Het is een topic van iedereen nu, dat heeft wel wat
Ik realiseer me achteraf dat Crisis jou om toestemming had gevraagd (hetgeen ik linkte aan het feit dat hij het horloge ooit van jou had), terwijl ik zomaar nog een product in de veiling heb geplempt.
Dat had ik moeten vragen. Sorry daarvoor.
Speaking of eigenpijperij, dit is een nieuw projectje, zo kan jouw Zenith, AP, Rolex, Seiko of Casio eruit komen te zien. Niet dat je nu gelijk je portemonnaie moet trekken, maar dan niet straks zoute tranen in je witbier omdat je ernaast grijpt. Deal?
Heel veel sterkte, ik hoop dat je de tijd die hem nog gegeven wordt op een mooie manier kan invullen. Het lijkt me vreselijk om te horen dat het ongeneeslijk isā¦
Die lijst bijhouden is nu nog te doen, maar weet niet wat de avond brengt.
@Brodie Ik doe ook graag een donatie van ā¬50. Ik heb het ook allemaal van dichtbij meegemaakt en dit initiatief en alle reacties zijn echt hartverwarmend