Venezianico Only

Als het een antwoord was op die foto van de gmt rose en de ultraleggero. Die zijn 39 en 42mm.

Maanden later met Patina en op een zwarte band, ik vind het brons zo beter tot zijn recht komen. Wat vinden jullie?

10 likes

Ziet er mooi uit!!

Ik hoopte al dat deze foto er eens zou komen - super. Lukt het je om er nog wat te nemen die beter uitkomen? Het lijkt echt prachtig te zijn!!!

Zoals je ziet kan ik nog niet goed horloges fotograferen. Dit was de beste van 20 maar het doet inderdaad de werkelijke Patina geen recht. Zal de komende dagen nog eens proberen. Als jullie tips hebben hoe hoor ik het graag

Hangt een beetje af ook met wat je foto’s maakt (en wel of geen zoom & macro lens).

Om de pols, van een afstandje 2x zoom en een beetje schuin zodat het licht niet reflecteert. Van dichtbij niet op de pols dito en macro.

Hier een topic erover (maar doe niet teveel moeite enkel voor mij hè!?).

1 like

Deze zijn al iets beter, maar je kunt de nuances eigenlijk nog altijd niet duidelijk genoeg zien.

Er zijn glimmende randjes door mijn mouw die er dagen lang over blijft schuren en gepatineerde stukken in verschillende stadia.

De crownguard en deel van de kroon blinken dankzij mijn duimen tijdens het opwinden.

Er zitten lichte en donkere vlekjes op van regendruppels die de tijd hebben gekregen om op te drogen.

Ik kan hier naar blijven kijken. .

10 likes

Práchtig!!

1 like

Hij lééft! :fire:

1 like

Ziet er echt goed uit. Beter dan nieuw !

1 like

Wat vinden we van de 700 jaar Marco Polo limited edition? Ik denk 400 stuks

Seiko NH05 kaliber
40mm
Met een kleine mother of pearl wijzerplaat.

Ik ben nog aan het zeuren voor de prijs te weten.

7 likes

Ook in mijn Venezianico Redentore Bellanotte. :grinning:

Ook weer een leuk horloge met een knipoog naar de geschiedenis.

9 likes

Hee, wist niet dat iemand op HF deze in huis gehaald had.
Persoonlijk niet echt m’n smaak, maar een leuke conversation piece.
Geniet ervan.

1 like

Word er niet echt vrolijk van, zachtjes uitgedrukt.
:grimacing:

1 like

Ik weet niet wáár hij opzit, maar ik geloof niet dat ik zin heb om hier tegenaan te kijken een paar keer per dag.

9 likes

:joy:

Mooi strak uitziend horloge!!

De Ultrablack is terug op voorraad. Heeft iemand ervaring met dit horloge?
I think I’m in love. :heart: :heart: :heart:

welke? De Redentore 40 of 36, of de Nereide? Die Nereide met duikring heeft een tijdje in het blauw gestaan. Die is 42mm en heb ik in het wit. Draagt precies goed op m’n 18cm pols.