Venezianico Only

9 likes

Laat ik er nu toevallig ook 1 hebben, volgens Venezianico is de wijzerplaat met de hand gemaakt, anderen zeggen weer marketing verhaal. Boeit dat mij, nee dus, gewoon een mooie wijzerplaat :wink:

12 likes

Relaties met de olie baronen ? :sweat_smile:

1 like

Een paar nieuwtjes van het Italiaanse huis :sweat_smile:.

De Nereide Aureo is ondertussen al uitverkocht (eerste watch)
Zijn er forum members die een order geplaatst hebben?

Onthulling van nieuwe variant in de Redentore lijn.
Dezelfde kast, maar deze keer niet enkel een nieuwe wijzerplaat, maar een ‘regulator’ complicatie.
( NH39, met 24h sub-dial en 60-minute track).

In mijn ogen is het design wel in balans en lijkt dit me wel een fraai horloge.

Weet juist niet of het ook in andere kleuren beschikbaar zal zijn.

Wat denken jullie?

7 likes

Ziet er leuk uit maar groen is niet mijn kleur, misschien in het blauw, wit of oranje.
Weet je al wat deze gaat kosten??

625 euries

1 like

Ik hou het bij de Mop!!

10 likes

Same here. Echt mooie MoP dial en waar ik me optisch elke keer over verbaas is dat ondanks dat hij maar 10.5 mm is er toch behoorlijk wat diepte in zit.

8 likes

Nog even en ik bezwijkt voor al die mooie MoPs. :pray: :sob:

1 like

Dus alleen een GMT hand en een minuten hand, of nou ja een 24h uurwijzer. Bijzonder!

Nee, gewoon een 24h uurwijzer en een minutenwijzer

Hele mooie wijzerset. Kleur ook gaaf. Maar ik begin steeds meer moeite te krijgen met de redentore kast. Vooral in deze complicatie. Dit neigt naar een meer dress-sjiek-horloge. Daar horen geen crownguards op :sweat_smile: de plaatsing van het logo snap ik voor de symmetrie, maar toch niet lekker op deze manier.

Voor mij een :-1:

Schijnbaar voor hen een belangrijke afzetmarkt, zoals voor veel Italiaanse merken (bulgari, panarai, etc)

1 like

Ik moet hem nog uitkleden.
Een lust voor het oog. :+1:

9 likes

Mooi man, gefeliciteerd!

1 like

Vind je het zo mooier dan met de stalen armband ?

1 like

Ik draag deze het liefste op (zwart) rubber…

5 likes

Ik heb twee bandjes bij gekregen maar met rechte eindstuk. Een rubberen en en lederen. :+1:

Mocht je een stalen willen…die heb ik nog nieuw.

Thanks Martijn maar die zat er aal bij. :+1: