Vers van de pers.
Nieuwe Nereide met Lapis lazuli dial.
Lapis lazuli presents itself as a precious stone of intense deep blue, often flecked with golden pyrite veins. Its surface is characterized by a granular texture and a vibrant color ranging from azure to dark blue.
Gisteren voor mijzelf de Nereide Ultraleggero en voor mijn vriendin de Nereide gmt Rosa ontvangen. Vorige week (naar aanleiding van de tips die ik hier las) de bestelling op de site van Venezianico klaargezet, niet afgerond en wachten maar.
Binnen een uur begon Allesandro te appen. Hij deed er nog 2 gratis rubberen banden bij en de code NEXT-VZ deed het ook nog. Daarom voor een acceptabel bedrag 2 prima afgewerkte horloges ontvangen. De Ultraleggero is wel wat opzichtig, maar dat zal ook een kwestie van wennen zijn.
Yep, echt 36mm. De hoek van de foto en de close-up vertekenen sterk het beeld. Ik heb ook de 40mm blauwe aventurijn, en da’s echt een heel duidelijk verschil.
Zoals je ziet kan ik nog niet goed horloges fotograferen. Dit was de beste van 20 maar het doet inderdaad de werkelijke Patina geen recht. Zal de komende dagen nog eens proberen. Als jullie tips hebben hoe hoor ik het graag