Venezianico Only

Als je de tekst van het scherm leest dan zie je dat het een AI gegenereerde afbeelding is

Heb ik ook opgemerkt.
Is misschien een vroeg hersenspinsel voor een volgende release…
Heb het even doorgegeven aan het Venezianico team, ze zeggen dat het geen opzettelijke easteregg is

De meervoudige karakters van de Redentore Ultra Black. :smiley:

6 likes

Gisteren een appje van het team ontvangen over de nieuwe release Molzanite in 37mm met MoP dials. Beetje bling, maar toch serieuze overweging! de 40mm Arsinale was mij simpelweg te groot en wellicht wil de vrouw deze dan ook wel dragen!

Ik sta op de lijst voor een zwarte :slight_smile:

De vorige fumé zoals op de arsenale (paars/blauw) vond ik uiterst geslaagd.
Deze gemstone + MOP variant is echt minder m’n ding.
De donkere MOP is dan weer wel een mooi plaatje (dezelfde als in m’n Nereide Tungsteno :face_with_peeking_eye::sweat_smile: )

Collectie is momenteel wel ok.

(vrouw had haar witte Nereide 39mm bronzo aan)

Het enige wat ik nog overweeg is een redentore enigma :grin: (al zou het mooi zijn moest deze even dun kunnen zijn als de Utopia versie… Welke niet binnen budget valt :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:)

Zijn er nog mensen die een aankoop op het oog hebben? :grin:

3 likes

Nope.
Te veel glinsterende zirconia kristallen. :sob:

1 like

9 likes

Ik mag hier ook meedoen nu :slightly_smiling_face:

Eerste indrukken zijn goed, de plaat en afwerking zijn top. Draagcomfort en uurwerk moeten nog blijken, maar het is een lekker opzichtig zomers horloge.

15 likes

Het is inderdaad een spetterende dial! Congrats!

1 like

Mooi man! Congrats!

Erg leuk ding hoor. Hier op mijn pols maar vrouwlief draagt ‘m.

8 likes

dude, heb jij hem al?! shipping date 26-06 toch?

1 like

Ziet er echt wel beter uit dan ik had verwacht! Nice!

Ja vond ik ook. De bling is echt heel subtiel gedaan. Ik ben ook positief verrast. Een goede bekende van me welke in een juwelier werkt (verkoopt veel Ebel) was ook aangenaam verrast hoe deze op de dames pols staat.

Ik heb wat connecties :crazy_face:

1 like

Moissanite is geen zirconia, het is (veel) harder en geeft meer “vuur” qua lichtbreking

Maar over smaak qua glinsteren valt niet te twisten

1 like

Lab grown *

Nog eentje dan.

6 likes

Ja, dat is logisch, natuurlijk moissanite komt alleen voor in inslagkraters en meteorieten, in heel kleine hoeveelheden. Space diamonds

:nerd_face:

Voor de liefhebber, qua harheid:

Cubic Zirconia zit op 8-8.5

Ok ok, fair enough :grin:

1 like

Heel mooi!

1 like

De Arsenale is zo’n model waar ik maar bij blijf terugkomen. Is er een plek waar je ze zou kunnen passen?
Vind het toch echt een stap te ver om ze zo blind te kopen.

1 like