Wat een kleur! ![]()
Heb 3 nerides in de winkelwagen staan momenteel. De lapislazuli, de grand tour en die met paars/witte bezel.
Ben wel fan van duikers ![]()
De bouwkwaliteit vind ik ook echt goed voor de prijs
inmiddels gaan de prijzen ook wel dusdanig omhoog dat ik het in verhouding vindt staan tot het afwerkingsniveau
Kan ik uit ervaring aanbevelen
en ik ben een sucker voor 2tone
Ik heb er ondertussen menig om de pols gehad en ik blijf telkens terugkomen naar dit merk.
Goede tot zeer goede kwaliteit, afwerking is ondertussen echt wel premium aan het worden imo, en ze komen met frisse ideeën. (Minpuntje voor sommigen ~ geen tot weinig nieuwe modellen, maar alternatieve versies van bestaande modellen).
Ik ben en blijf grote fan van dit huis.
Huidige (drastisch gesnoeide) collectie.
Moest je nog geen keuze gemaakt hebben… Zou ik voor één van de GMT’s gaan. Echte toppers.
Ik had die paarse two tone opt oog, de grand tour en nog een neride met aventurijn dial. Geen idee of t gmts zijn. Maar alsk eindelijk 1 koop, post ik em hier wel.
Wie niet snel genoeg was… Eerste batch blijkbaar uitverkocht op 5 minuten
.
Ik vind de lijnen die ze in hun kasten en banden maken erg fraai ![]()
Ik zag die mail ook voorbij komen inderdaad. Het is ook echt wel een mooi horloge. De ruitenwisser stoort mij geheel niet, al snap ik dat puntje wel. Hij zou inderdaad wel sierlijker zijn geweest zonder.
Voor mensen dat een limited edition willen kopen. Ookal staat er sold out, je kan aan sommige nog geraken als je het vraagt.
Gistere stuurde 1 van de 2 broers mij via whatsapp en vroeg naar 2 limiteds en kon mij nog 1 van die 2 regelen.
Klein tip voor zij die er naar keken.