Venezianico Only

Alhoewel de specs wel mooi zijn (had deze nog niet volledig doorgenomen :sweat_smile:)
Premium SELITA caliber en hardheid van het Tungsten + een leuke rubber strap maken dit wel een interessante daily :face_with_monocle:

Wat vinden jullie?

3 likes

Ik zit er ook met een schuin oog naar te kijken, erg mooi :kissing_smiling_eyes:

1 like

Wat mij betreft had de bezel een zelfde matte diepe blauwe kleur moeten hebben. Ik ben al tijden op zoek naar een horloge met aventurine wijzerplaat maar voor mijn gevoel past dat toch iets meer op een wat nettere dresser ipv een duiker.

Fitted rubber strap. Dat is wel premium hoor! Dat zie je niet vaak, zeker niet op dit prijsniveau. Helaas net te groot voor mij op 42mm anders serieuze overweging waard…

Wel cool gedaan iig.

1 like

Hij is binnen😁

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na bestellen al twijfels had of dit iets voor mij zou zijn. ( en ergens heb ik dat nog steeds) maar hij valt niet tegen.

Het is vooral het unieke wat dit horloge voor mij mooi maakt.
Hij lijkt totaal niet op iets wat ik al heb.

Op een zwarte croco is hij chique maar je kan uiteraard beargumenteren dat hij veel te groot en dik is voor een dresser. Dat is hij natuurlijk ook waardoor velen zullen afknappen.

Ik had hem echter gekocht omdat ik hem op de bracelet zo mooi vond en dat valt ook echt niet tegen.
Het zwarter dan zwart verhaal is waar en is leuk maar het is nou ook weer niet dat je in een black hole gezogen wordt als je ernaar kijkt.

Maar het minimalistische design in combinatie met het hele zwarte zorgt er wel voor dat hij in positieve zin opvalt.

Ar coating is ruk dus hij spiegelt wel als een malle waardoor je hem niet goed op de foto krijgt

Leuk ding voor t geld👌🏻

16 likes

Gefeliciteerd.
Het is underdaad geen dresser, maar een daily.
Het zwart wordt vooral in de avond / schemer heel erg zwart.
Leuk horloge, uniek in zn soort, op de Moser na.

2 likes

Dank!

1 like

Ik kan dit bij deze beamen😁 ik word er steeds blijer van.

Mijn vriendin zegt zo ongeveer voor het eerst dat ze mijn horloge echt mooi vindt.

2 likes

Ik vind deze ook erg mooi. Wil alleen liever naar de 40-41 mm horloges.

Maar toch maar ingeschreven🤪

Ik zit met hetzelfde probleem :face_with_monocle:.
't is wel een korte lug-2-lug :see_no_evil:.

De verleiding is groot.

1 like

Daarom. We zijn eigenlijk gek als we het niet doen hè

Leuk horloge en de diepzwarte plaat is echt gaaf. Wat ik dan niet snap: als de wijzerplaat de ster van de show is, waarom dan niet een glaasje met de beste AR die ze kunen vinden?

5 likes

Dat soort dingen snap ik ook niet. Geen idee wat het kost maar ik wil er best wat meer geld voor betalen.

Maar ze zullen het wel uitgezocht hebben

1 like

Prachtig, ik vind het echt een ontzettend gaaf ding. Het enige waar ik een beetje bang voor ben: ik weet haast zeker dat ik me bij zo’n clean ontwerp verschrikkelijk ga ergeren aan elk krasje dat ik erop krijg, veel meer nog dan bij een “gewoon” horloge. Dat weerhoudt me er een beetje van om komende donderdagmiddag achter de computer klaar te gaan zitten om toe te slaan…

1 like

Ook ff hier dan. Die dial, zo fijn

11 likes

Ik heb m ook om vandaag

11 likes

Ik snap je punt. Ik heb daar zelf niet zo’n last van maar kan me voorstellen dat krasjes wat eerder op gaan vallen door het minimalistische uiterlijk.

Ik vind het nog steeds een unieke verschijning die goed in mijn collectie past. Stalen band zit ook erg lekker en ziet er goed uit

Los van krasjes valt het me wel op dat je ook vlekjes op het glas veel beter ziet door de zwarte minimalistische achtergrond. Dus ik ben wat meer aan het poetsen dan normaal.

Ook iets om rekening mee te houden.

Maar ik durf hem echt aan te bevelen als je al meerdere horloges hebt. Als eerste en enige horloge zou ik eerst voor iets veelzijdigers gaan.

Vorige keer deed de 20% korting code het gewoon. Ik begrijp dat er nu een nieuwe ronde aankomt?
Wel vreemd want het zou een limited zijn maar goed.

Code is uit mijn hoofd. NEXT-VZ

Op het YouTube kanaal van Bruce Williams komt hij ook voorbij trouwens. Hij draagt hem op een mesh wat ik hem ook goed vind staan.

Succes met de keuze😁

3 likes

11 likes

De redentore op een nieuwe band, staat m goed :ok_hand: past perfect

7 likes

Haha herkenbaar. Sterker nog; ik heb de reguliere redentore van mijn vrouw gekregen ter ere van ons 12,5 jarig huwelijk. Zijn heeft zelf de 36mm two-tone redentore, welke ze van mij heeft gekregen :nerd_face: ze vindt m fantastisch en draagt m iedere dag :ok_hand:

2 likes