Venezianico Only

Precies.
Deel je mening
Ik denk dat ik hem maar terug stuur.
Of er moeten hier gegadigden zijn natuurlijk.

Ik ben de Venezianico dus laatst ook tegengekomen bij de zoektocht naar een mooie dagelijkse aanvulling op m’n Seamaster 300M en ik moet zeggen: ze laten me niet meer los.
Ik vind bijvoorbeeld de blauwe Nereide heel vet, maar is dit nou niet gewoon een wannabee Submariner?

2 likes

Ik vind het toch twee verschillende horloges hoor.
Zit je te bedenken heb hier ook nog de Pepsi gmt liggen.
Ook eens in het blauw zetten.

Zo op plaatje wellicht wel enigzins. Maar in reallife echt een ander horloge. Kleur is wel echt anders, lugs in zijaanzicht heel anders, andere wijzerset, andere diameter, veel mooiere band (jammer van de clasp), andere bezel, andere indices, andere verdeling van de bezel-getallen, niet zo’n puist op het glas, scherpere kroon-protectors… Om zomaar wat dingen te noemen. :sweat_smile:

2 likes

:black_heart:

6 likes

10 likes

:sparkles:

4 likes

@FredjeGazetje de plaat is mat zwart, maar speelt alsnog met het licht. Bovenstaande foto is genomen in kunstlicht. Zal ook wel meespelen

Hier zie je een beetje de verschillende tonen van het zwart van de plaat

5 likes

Ja ik like-te net een eerder pic van de jouwe… erg mooi ook. en al een tijdje serieuze interesse is die GMT Nereide las ik ook even snel… ben benieuwd hoe die bevalt als je hem hebt. laat me weten. :+1: :slightly_smiling_face:

1 like

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Sinds deze week eigenaar van dit zeer mooi afgwerkte horloge!
Over genomen (geruild) van een mede HF-er en bevalt uitstekend. :blush:

6 likes

Mooi hoor. Gefeliciteerd!

Mooi man :+1:

Iemand deze besteld?
meteorite

1 like

Die gasten maken meer limiteds dan Omega joh…pfff…

Ik werd hier dus random over benaderd via whatsapp door hun. Ooit in een ver verleden een veneziano gehad en blijkbaar dachten ze laten we eens pitchen.

Vind hem zelf wat te duur eigenlijk wel mooi.

1 like

De eerste ‘limited editions’ van hun Nereide lijn waren verfrissend en de meteorite is zeker ook goed gedaan… Maar ik heb het inderdaad ook moeilijk met de manier waarop ze 1 model blijven recycleren.

Nogmaals, steeds goed gedaan, maar momenteel gaat m’n interesse eerder naar hun nieuwe redentore 36mm, welke echt wel een volledig nieuw model is.

Redentore 36mm

5 likes

Kreeg net een berichtje, komt nu ook een 36mm en weer de 40mm ultrablack. Geinig.

9 likes

Puur belazerij.

Onbetrouwbaar merk geworden voor.mij.
Hoef er niks meer van.

5 likes

Idem

3 likes