Venezianico Only

Sorry hoor wat een saai ding zou er na 5 minuten al op uitgekeken zijn,
En zie graag hoe laat het is en vind dit veel te minimalistisch.
Mensen mogen het mooi vinden maar that’s not me…

Blijft een mooi ding👌

7 likes

Update:
Nereide GMT Cielo 39mm

Een Nieuwe kleurcombinatie Gmt

Nereide GMT Cielo: A Captivating Fusion of Colors :earth_africa:

Introducing Nereide GMT Sky. Its dial is now adorned with an elegant turquoise shade for the first time, while the BK7 glass bezel insert showcases a harmonious combination of light blue and white. The finely polished silver details complete the refined and sophisticated look of this timepiece.

Availability: 300 pieces
Launch date: August 9, 2023
Price: €500 instead of €625

5 likes

Lekkere kleur zeg :ok_hand: heel tof

Ik zit toch ook weer met een schuin oog naar de GMT te loeren :sunglasses:

Is natuurlijk niet helemaal waar… Mijn vrouw had de 36mm redentore al ruim een jaar geleden. Toen vooral vermarkt als ‘vrouwenmodel’. Of is de band op de ‘nieuwe’ redentore 20mm breed? Dan is het wel een nieuwe. Mijn vrouw heeft namelijk een 18mm brede band.

Heerlijk horloge ga nog de stalen band aanschaffen.

3 likes

Een appje naar Venezianico levert deze reactie op:

:joy: Goeie aktie.
Tjsa, dit is ook een uitleg.
Wel een onzinnige, maar toch, een uitleg.
We maken er 500 per batch en dat noemen we tot in het oneindige limited… tuurlijk.

Ik voelde me belazerd en heb het horloge weggegeven inmiddels.
Van dit merk hoef ik niets meer, nare bijsmaak.

Waar halen jullie überhaupt de info vandaan dat de Ultra Black een limited edition was? kan dit nergens achterhalen.

Weet inderdaad wel dat de Nereide Meteorite dit wel is😇 en dat er idd genummerd word uitgeleverd.

1 like

Toen het ding nog niet uit was werd ermee geadverteerd.
Limited edition. 700 stuks in 3 batches uitgeleverd.
Toen de inschrijving/presale begonnen was was er ook nog een soort countdown met de aantalen verkocht en nog beschikbaar.
De exclusiviteit droop er af.

Hoe er nu geadverteerd wordt weet ik niet en wil ik ook niet weten.

Was ook wat ik me afvroeg inderdaad. Er is destijds alleen gecommuniceerd dat er 700 verkrijgbaar waren, nooit benoemd dat het daarna klaar zou zijn, voor zover ik kan terughalen. Beetje Seiko marketing wellicht met 'special edition’s ipv ‘limited’. Pas als de caseback genummerd is, is het vaak limited.

Maar he, who gives a **** of er nu 700 of 1500 verdeeld worden over de wereld :sweat_smile: maar dat is mijn ‘cup of tea’. Het blijft een microscopisch klein microbrand, welke nog persoonlijk bereikbaar is en openstaat voor terugkoppeling, verzoekjes en zelfs maatwerk. Zijn er nog maar weinig die dat doen… Als ze dan een model hebben wat boven verwachting verkoopt geef ik ze groot gelijk om daarvan te profiteren zodat ze hun jonge onderneming levensvatbaar kunnen houden.

6 likes

Ook mooi in de regen :grin:

3 likes

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

🙋

1 like

Heb je deze eigenlijk in bezit, of zijn dit fotos van het web? Ben heel benieuwd hoe deze in het echt is…

Ik denk dat dit m wordt :thinking: de volgende venezianico

De zwart / gouden GMT met two tone bracelet

9 likes

Die GMT Nereide draagt echt super Nice.
Heb 'm van de hand gedaan om funds vrij te maken.
Heb er eigenlijk wel spijt van… Draagt zelfs beter dan m’n SSK van Seiko.

2 likes

Heb jij dit stuk geschreven? Ga het sowieso even lezen :+1:

Klopt :slightly_smiling_face:

1 like

Zojuist dit horloge ontvangen. Mijn eerste Venezianico. Keek er naar uit, maar het is niet mijn kopje thee.

Iemand interesse? Zo niet ook prima dan gaat ie retour.

Welke, welke… Vertel 🥹

Ik pas, heb al een redentore

1 like