Venezianico Only

Op staal een TOTAAL ander horloge.
De leren band zorgt voor een overload aan kleur en laat het horloge te klein uitvallen.

Ik raad het dan ook aan om de canova band aan te schaffen👌.

2 likes

2 likes

Ah de meteoriet, heel tof. Heb je al eens een 42mm nereide gehad? Wat een beetje bang voor de 49mm lug to lug. Probeer meestal bij de 44 / 45 te blijven.

Ben heel benieuwd naar je eigen foto’s :ok_hand: toffe aanwinst

1 like

Het is niet het bandje. Daarvan had ik al verwacht dat een zwarte hem beter zou staan. Maar het is het bolle glas en de diepte.

3 likes

Heel tof zeg :ok_hand:

1 like

Incoming :sunglasses:

Als service hebben ze kosteloos de stalen band gewisseld voor een two tone band en twee extra half links bijgevoegd :ok_hand:

11 likes

Super service
:ok_hand:
Aftersale is top bij Venezianico

1 like

Zoals eerder gemeld; ontzettend tof :ok_hand: lekkere kleur wijzerplaat ook. Bezel van tungsten, of niet?

2 likes

Hi,
Yep Tungsten
Combination bezel en dail, klapt eruit🤯
Elke hoek kijkt dail anders🥹
Stunning.
🫶

3 likes

Heel tof. Toch maar eens een keer een bakkie doen hoor :ok_hand::+1: mini Venezianico meeting? Ik ben voor 🫡

1 like

leuk idee.
Helaas fan groep hier nog niet zo groot, maar zie laatste jaar duidelijk progressie
We houden het nog wel even warm
:+1:

2 likes

Ik ben ook wel fan. Hun werkwijze is wat polariserende en kan soms wat aandringen lijken, maar ik vind de directe communicatie met de mensen achter het roer wel zeer leuk.

2 likes

Vandaag de NA in ontvangst mogen nemen. In eerste instantie kreeg ik het bericht package delayed, maar alsnog afgeleverd :sunglasses:

Heel gaaf horloge. Echt toffe combinatie met de two tone bracelet en de rose accenten op de wijzerplaat :ok_hand: super geslaagd wat mij betreft

17 likes

Mooi man. Geniet ervan!

1 like

Hele mooie combi! Gaaf!

1 like

Overigens die half links voor de canova bracelet zijn top. Vallen heel mooi weg in de band en net die paar mm speling welke ik nodig had voor de Redentore :ok_hand:

1 like

Hee Sylvester, mooi is ie man. Congrats. heel mooi warme kleuren. geniet ervan.

1 like

Net deze binnen

16 likes

Toppertje, de GMT :ok_hand:

14 likes