Lekker hoor, dat groen
Er zijn reeds een paar nieuwtjes gepasseerd, maar deze lijkt me ook wel tof, vooral de combinatie van die full stainless steel bezel op de zwarte plaat.
De kast zou ook wat getweaked zijn.
Een Ultrablack versie van hun Nereide, wat denken jullie?
Mooi,
Beter als de eerdere versie.
Het kriebelt toch
M’n eindejaarspremie ligt al klaar voor de laatste(?) Impulsieve aankoop van het jaar .

Dat het jammer is dat ze de 42mm nereide blijven voeren. De 39mm GMT kast is perfect. Die 42 is echt te groot voor mij… Jammer genoeg
42mm is voor mijn polsen dan weer het perfecte maatje, maat.
Dat zeker! Ga er voor Martijn, want de kwaliteit is echt top voor t geld past wel bij jou.
Wauw wat een prachtig horloge
Men bek valt er van open
Wel een intresant merk en kwaliteitsvol zover ik kan lezen. Weer wat geleerd
Hoe zit de rubber band? Ikzelf nog geen ervaring mee
En? Heb je de ultra Black nereide uiteindelijk nog besteld?
@PJB @seikosportura aangezien jullie beide een model venezianico’ hebben met de nieuwe 42mm nereide kast; hoe bevalt die? Ik zag op foto’s dat de bovenkant lugs nu geborsteld zijn en de bovenkant van de kroonbeschermers gepolijst doorlopend uit de facetrand tussen bovenkant en zijkanten lugs. Zou je daar eens een foto van willen plaatsen?
Alvast bedankt
Ik overweeg nu toch een 42mm nereide. De Redentore heeft een lug to lug van 48mm en die staat prima op mijn pols, al zeg ik het zelf.
Een squale 1521 is 48,5 Lug to lug, kon ook prima.
Deze is gisteren binnen gekomen .
Moet zeggen, finishing van deze nieuwe kast is nog een stukje beter dan de vorige modellen die ik gehad heb.
De brushed finishing van de bovenkant van de lugs, in combi met high polished shamfered edges maakt dit echt een zeer fraaie case.
De band zal nog een kleine aanpassing nodig hebben om een perfecte fit te krijgen voor m’n fijne pols.
Momenteel zit de band nog wat los namelijk, maar naar draagcomfort is dit een zeer aangenaam klokje om de pols te hebben.
Verder stelt de zwarte plaat niet teleur.
De combo met de full stainless steel bezel werkt goed en de hands zorgen voor een mooi lichtspel in contrast met de dial.
Zeer tevreden tot zover, maar heb hem nog maar een uurtje om de pols gehad.
To be continued !
Heel tof. Lekker man. Misschien toch maar eens de trekker overhalen voor een 42mm nereide welke maat pols heb jij?
Trouwens, zijn de kroonbeschermers op de bovenzijde gepolijst of geborsteld?
Is het zeker.
Pols is 16-17cm in omtrek.
Groter dan dit kan ik wel niet gaan, maar de nylon strap zorgt ondertussen voor een snugge fit.
De grown guards zijn inderdaad high polished, wat perfect is gezien deze mooi doorlopen doorheen de chamferee edges van de rest van de kast.
Foto’s volgen, zit nu nog volop in de nieuwjaarswensen .
Nieuwe GMT kleurvariant, kreeg ik vandaag door via whatsapp. Op de render komt de MOP wijzerplaat anders uit. Ben benieuwd hoe dit er in het echt uit ziet i.c.m. de bruine en witte bezel.
Had ik nog niet gezien!
Ben juist geen fan van de rechtstreekse verwijzing naar de verenigde emiraten (of gelijk wel land by the way)
Hoeft van mij ook niet perse. Ben wel benieuwd naar live beelden van de wijzerplaat
Hier zijn ze dan .
Hopelijk komt de plaat een beetje goed over, paar mensen die de Redentore Ultra black al in de lijve hebben kunnen bewonderen, weten dat het zeer moeilijk is om deze dial te fotograferen.
Voor zover ik weet zijn er nog een paar modellen beschikbaar (voor deze production run).
Nog mensen die interesse hebben?
Misschien kunnen we er een HF-deal uit halen?