Venezianico Only

Nice man, geniet ervan!

1 like

Thanks heren. Hij is inderdaad heel tof. Ik had die van mijn vrouw (two tone, 36mm) al gezien natuurlijk. Maar deze volledig staal, 40mm is toch weer heel anders. Vanavond even goed voor zitten en fatsoenlijke foto’s maken.

Die extra band is trouwens ook heel mooi van kwaliteit, incl mooie buckle :ok_hand:

1 like

mooi hoor. gefeliciteerd.

ben ook benieuwd wat je vd stalen band vindt aangezien die ook op de gmt zit.

1 like

Band is van goede kwaliteit en draagt aangenaam. :+1:
Butterfly clasp betekent wel dat het hit or miss is naar hoe die past ( perfect of te groot/klein).
Maar algemeen zeer tevreden hoe die draagt.


Lees gerust m’n eigen ervaring met m’n Redentore.

Grtz

1 like

leuk artikel! dank je wel;

2 likes

Mijn vrouw heeft de Redentore ook op de stalen band, 18mm breed weliswaar, deze 20mm. Maar van goede kwaliteit idd zoals @MichielBE als citeerde.

Edit; toffe fotos @MichielBE :ok_hand: in je artikel

1 like

Ik zit mezelf toch een partij te vermoeien…:rofl:
36 uur geleden kende ik dit merk niet maar ik was op zoek naar een ander horloge en toen kwam de blauwe gmt naar boven. Sindsdien blijf ik ernaar kijken.

Ik vind het een heel mooi horloge maar ik ben er inmiddels wel uit dat als ik hem bestel het toch de antraciete wordt.

Ik weet alleen van mezelf dat de wat duurdere horloges en merken meer draagtijd bij me krijgen en kans aanwezig is dat ik dit horloge na 2 maanden al niet meer aanraak. Ik ben daarnaast ook bang dat hij in het echt wat goedkoop zal gaan ogen.
Dan is het horloge van @Silvester1987 mooi tijdloos alleen is dat niet de stijl waar ik op dit moment naar op zoek ben.

Aangezien m’n vriendin gek van me wordt moeten jullie me even helpen met goede argumenten om m te bestellen. :wink:

Foto’s voor de sfeer

6 likes

Die knoop moet je zelf doorhakken. Enige wat ik kan zeggen is dat de Redentore heel tof in elkaar zit en zeker keurig afgewerkt is voor de prijs welke je betaald

Tevens krijg je met code NEXT-VZ altijd 20% korting, ook op de reeds afgeprijsde GMT.

Ik heb de GMT zelf ook al een paar keer overwogen en sluit niet uit dat die er nog eens komt. In dat geval ga ik zelf wel voor de lichtblauwe.

Heb ik argumenten waarom jij m wel zou moeten kopen? Nee, maar voor het geld kan ik me niet voorstellen dat hij tegen valt als ik naar de beschikbare youtube video’s en mijn eigen Redentore kijk. Ik ken het merk ook helemaal nog niet lang, maar moet zeggen dat ik echt gecharmeerd ben van hun horloges, zowel de door mijzelf aangeschafte Redentore, de Nereide GMT 39mm als de nieuwe chronograaf.

2 likes

Zeker weten ? :wink:

5 likes

Nee ik denk idd ook niet dat hij tegen zal vallen qua prijs kwaliteit. Voor €395 heb je dan een prima horloge.

En mijn grote vriend Alessandro doet er zelfs een extra rubberen band bij :wink:

Ik zou het alleen zonde vinden dat hij dan toch niet (zoveel) gedragen wordt. Dan is €200 al teveel.
ik moet er nog maar een nachtje over slapen geloof ik

3 likes

Niet doennnnnnnnn

1 like

Lijkt me verstandig :wink::+1:

1 like

Heb de nieuwe chrono besteld :+1:

16 likes

Zoals eerder gezegd; heel gaaf :+1::sunglasses:

1 like

Mijn Redentore is vandaag geleverd (zie NA topic). Prachtig horloge :ok_hand:

10 likes

Mooi! Wat is de levertijd?

1 like

De mijne was er na 4 dagen :partying_face:

2 likes

Ergens in december volgens planning, maar dat lukt niet altijd begrijp ik :joy:

2 likes

Ja, ik ben er happy mee :partying_face:

5 likes

Chique :+1::+1::ok_hand:

1 like