Venezianico Only

Net dit zien passeren… Mooie limited edition als je het mij vraagt.

6 likes

maar als er dan toch iets speciaals op de wijzerplaat moet komen dan toch geen Saudi Arabië voor mij! :zipper_mouth_face:

90th Independence Anniversary of Saudi Arabia

This peculiar Nereide GMT celebrates the timeless charm of Arabia, a country with a millenary culture, whose deserts and mountains have always inspired myths, poems and great adventures.

The Limited Edition consists of 200 numbered pieces with truly unique features.

1 like

Ze hebben onlangs een aandeel gekregen in een luxury shop in Saudi Arabia als ik het me goed herinner… Lijkt me een slimme move, deze limited edition.
Ik vind 'm wel mooi, ongeacht het opschrift :upside_down_face:.

Fijn weekend!

1 like

ik vind het groen vd bezel t.o.v. de wijzerplaat een beetje vloeken op die foto.
daarnaast zou ik ook niet met saudi arabie gaan rondlopen maar ieder zn ding uiteraard.

2 likes

Het idee Saudi bevalt me ook niet helemaal. Daarnaast hou ik persoonlijk niet van groen… Maar de mandela-gravering in de wijzerplaat is wel echt heel tof, en Arabisch geschrift ook mooi.

Venezianico moet wel oppassen dat ze niet zo’n special-knaller worden. In hun prille bestaan zijn er al 2 of 3 geweest. Eerst maar eens een solide basis-collectie aanleggen, lijkt me.

2 likes

Dit topic weer eens wat leven in blazen :kissing_smiling_eyes:

6 likes

De nieuwe Nereide GMT ziet er fantastisch uit. Op dit moment voor 820€ te bestellen. Flinke prijs maar dit is wel met het nieuwe, Zwitserse caliber.

3 likes

Moser vibes. Knap afgekeken… Maar uiteraard een fractie van de prijs. Wel ‘hetzelfde’ infinite black. :ok_hand:

7 likes

Met de vorige naam…
Heel mooi afgewerkt, ook het Miyota uurwerk.
Krijgt bij mij helaas geen draagtijd:

4 likes

Zeker mooi. Kleurstelling spreekt me wel aan!

Bijna …

4 likes

Leuke release van VZ, die ultrablack.

1 like

Ik had het toch ook wel mooi gevonden als er nog (embossed) cijfers of markers op de wijzerplaat hadden gestaan, ook in musou black, die je dus niet ziet, tenzij je er met een felle lamp op schijnt.

Dan zie je pas echt hoe tof deze coating is… Nu voelt het een beetje alsof het gewoon maar een zwarte wijzerplaat is, denk ik.

1 like

Ondertussen nog wat meer foto materiaal ontvangen, niet terug te vinden op de site, HF exclusive :sweat_smile::+1:

Ik vind het geslaagd!

14 likes

Dit zijn inderdaad exclusieve foto’s, bedankt om ze te delen.
Het is inderdaad een speciaal en geslaagd ontwerp maar in mijn zoektocht naar een dresswatch twijfel ik toch nog. Ik zou het, denk ik, beter gevonden hebben met de indexen per uur. Of misschien niet…

Ziet er inderdaad wel heel cool uit, maar dat bandje vind ik er dan wel weer een beetje afbreuk aan doen. Aan de andere kant, een bandje is zo vervangen.

1 like

best een mooi ding idd. voor mij is dit denk ik wel zo’n horloge wat ik op een foto en bij een ander heel mooi vind maar zelf 1x draag en dan nooit meer…

wat voor bandjes zouden jullei erop leggen?

1 like

‘Speciaal’ mat leer wat zou moeten passen bij de wijzerplaat aldus Venecianico.

Overmorgen zit ik paraat!

3 likes

Speciaal mat leer of niet, op de foto oogt het naar mijn mening niet erg mooi. Gelukkig valt er over smaak niet te twisten, maar ik denk dat ik zelf een bandje dat er wat meer uitziet als de band op de moser mooier vind.

1 like

Matzwarte croco.
Daar knapt de Venezianico zeker van op.

3 likes