Thanks
In ieder geval een dikke rubberen of leren band. Dit is exact dezelfde kast als mijn redentore en die kast i.cm. de lugs zijn vrij bol / dik. Daar past echt niet ieder bandje mooi op. Ik zou deze denk op een dikke rubberen band slingeren.
Draagt wel als een behoorlijke 40mm. Mijn 42mm squale draagt aanzienlijk kleiner. Met name optisch door het grote glas / relatief weinig bezel…
Overigens het facet aan het glas is wel geniaal. Mooi effect en vertekend op een toffe manier.
Hij is wel erg interessant. Maar ik wacht toch nog even af (denk ik)
Moet eerst nog een ander horloge binnenkrijgen
Volgens mij zou je die cijfers, áls ze er zouden zijn zoals jij omschrijft, juist niét zien. Als al het licht wordt geabsorbeerd, zie je immers geen diepte. Zie bijvoorbeeld het bekende vantablack filmpje met dat beeldje.
Ja dat lijkt me nou juist zo mooi. Je weet dat het er is, maar je ziet het niet. Overigens absorbeert het niet 100%, dus met genoeg licht zal je wel iets zien.
Nu is het gewoon vlak en zwart, ook mooi, maar het is naar mijn mening nog specialer als er echt iets is, wat je de meeste tijd dan niet ziet.
Dan kun je ze er toch gewoon zelf bij verzinnen? Dan heb je ook nog eens precies de cijfers in de stijl van je keuze
Ik begrijp wat je bedoelt. Je ziet het veel bij Grand Seiko, bijvoorbeeld de SBGP007 die ik nu om heb. Alleen onder een bepaald soort direct licht zie je het motief
Moser heeft ook een uitvoering met matzwarte wijzers.
Je zou verwachten dat je de tijd nauwelijks kunt aflezen maar omdat het Vantablack zó zwart is schijnen de wijzers er toch uit te spatten, zo heb ik niet zelf gezien maar gelezen.
Mijn beater en vakantieklok en degene die ik snachts altijd draag vanwege de lume
Bezel is ook van glas geloof ik.
Ik ben nu weer serieus een nereide GMT aan het overwegen. Iemand hier die dat model heeft?
Even onder ons, voor de echte fans:
De verkoop van de Ultrablack is gestart!
En oh ja Welcome 10 geeft 10% korting.
Graag gedaan.
Doet
NEXT-VZ
Het nog? Was 20%
Geen idee.
Volgens mij is de verkoopoptie nu weer gesloten.
Site doet het nog.
In de zoekmachine ultrablack zoeken en bij resultaten op de omcirkelde tekst klikken.
20% code doet t
Ga je een handel beginnen?
Ik zeg… Doen