Die is ook mooi!!!
Heel tof hoor en welkom bij de club
Echt fantastisch die dial en bezel. Hebbie ook toevallig wat shots met direct zonlicht erop? Ben erg benieuwd
Nato staat em ook goed👌
Eens. Daarmee is het hij een beetje gedowndressed, iets minder glimmen.
Klopt, nato is een goeie fit hier
Dit blijft echt een toffe uitvoering van de Redentore
Dus… Net als je die oranje knaller verwerkt hebt… Komen ze met dit af…
Nereide 42, met paarse Amethist dial en sellita sw200-1
Het betreft geen limited edition, maar wel beperkte beschikbaarheid per batch. (Eerste zal zo’n 400st. zijn)
Pre-order 26 april tegen 876€.
Ok, terug een Nereide, maar hun materiaalkeuze hier is echt wel cool vind ik.
Wat vinden jullie?
Ik vind Amethist een hele mooie kleur, ik heb tig jaar geleden ooit eens mijn Golf 1 GTI in het Amethist van Porsche laten spuiten omdat dat zo’n geweldige kleur vind. Alleen vind ik de kleur van deze wijzerplaat en bandje te “licht” paars voor het mooie. De Oranje vond ik in dit geval mooier.
Hier onder een klein stukje off topic met een foto van mijn Golf 1 GTI in het Amethist!
Vette bak man
Hele gave dial , op staal ziet het er zeker vet uit maar wordt wat lastig combineren qua kleding.
Op paars rubber praktisch ondraagbaar tenzij je
bent …
Iets wits aan: Kan. Iets zwarts aan: Kan. Iets grijs aan: Kan. Iets paars aan: Kan! Keus genoeg! Haha!
Maar hij is wel uitgesproken ja. En gaaf, dat ook!
Wit …oke kan , zwart …meh , kijk die foto met zwarte mouw , paars …sowieso
Ik denk ook dat het een veelzijdig horloge kan zijn, zeker als je met de straps kan beginnen spelen.
Wachten tot de eerste beelden/foto’s zou ik zeggen .
Als ik m’n Nereide UltraBlack van de hand krijg (in het blauwe deel voor een prikje btw!) zou ik 'm wel in huis willen nemen.
Bij wie kriebelt het ook?
Mag weer meedoen hier.
NA via gewaardeerd forumlid @Cihanski .
Voluit de Venezianico Nereide GMT edizione limitata emirati arabi
Wat is ie mooi!
De handgemaakte geometrische wijzerplaat bestaat uit een mozaïek van ingelegde parelmoeren parallellogrammen en hexagonen (zeshoeken), herkenbare elementen in de Arabische kunst.
Helaas geen kamelenleren bandje kunnen vinden op de Rikketik maar dat komt nog.
Prachtig!
Top wijzerplaat, prachtig in het zonlicht.
Geniet ervan!