Vandaag ff voetbalwedstrijd kijken van mijn zoon!
Is reeds uitverkocht… Komt (normaal gezien) niet meer terug
Ik heb m kunnen bestellen, wordt eind volgende week verzonden begreep ik
Echt fantastisch mooi🤩
Oh dat is snel haha
Valt mee… Werd sinds 20 december al gedeeld op socials en via whatsapp. Ze zijn wel eens sneller uitverkocht
Ben wel echt benieuwd naar de wijzerplaat in het echt. Ik kreeg destijds een foto binnen van de wijzerplaat zonder kast eromheen, toen oogde de wijzerplaat behoorlijk roze.
Na die mozaiek van vorige week is de volgende ook alweer aangekondigd en ook deze is wel weer echt leuk. Het enige wat mij altijd tegenhoud zijn die glanzende bezels, en natuurlijk het feit dat je bij zoiets nooit precies weet hoe het patroon van de wijzerplaat gaat zijn.
Zeer mooie kleurschakkering deze Agaat dial.
Een limited edition , Swiss SW200-1, wolfraam (Tungsten) bezel insert, semi-edelsteen dial en goede afwerking… Echter, 1000€?
Ik ben zeker dat ze terug als zoete broodjes over de toonbank zullen gaan, 't isdan ook echt wel een fraai horloge.
Voor een prijs tussen 700-850 euro zou ik hem nog overwegen, maar 1000 (1200) euro is voor mij persoonlijk te veel.
Wat denken jullie?
De agaat is heel mooi maar ook voor mij erg hoog geprijsd, ik heb nog wel een 20% kortingscode!!
Nee, de agaat is heel mooi maar ik heb ff genoeg horloge’s gekocht.
Helemaal eens. Ze gaan de laatste tijd wel redelijk omhoog in prijs door die kostbare materialen… Maar ook deze is weer fraai.
Nadeel, of anders gezegd de eigenschap van wolfraam. Ik vind het persoonlijk heel tof.
Ze gaan wel volle gas. Kleine oplages, veel vernieuwing. Doen ze goed.
Persoonlijk vind ik deze ook te hoog geprijsd. Ik zag hem in mijn email voorbij komen en dacht, ja deze wil ik hebben. Toen zag ik de prijs en dacht ik, nah is net iets te hoog. Helaas, want het is wel een knaller voor de zomer
Tis toch echt een knaller he!
Blijft mooi om naar te kijken!!
Thanks heren. Echt blij met dit horloge bevalt heel goed
Oeeeeh die is Nice .
De facetten van de plaat zien er echt goed uit.