Ja, was alleen nog tijdens de foto. Daarna de band ingekort en alle folie er af gehaald.
Ben benieuwd hoe je de wijzerplaat en het horloge vind!
Ja, was alleen nog tijdens de foto. Daarna de band ingekort en alle folie er af gehaald.
Ben benieuwd hoe je de wijzerplaat en het horloge vind!
Wellicht dat Serious Watches ze in het assortiment kan nemen. Die heeft al veel micro’s uit Azië.
Is van Italiaans makelij . Maar dat zou nog een goeie fit zijn inderdaad.
Misschien Siebel?
Kun je via de bonnen gelijk een leuke korting krijgen, (blijf toch een Zeeuw hee?)
Weet iemand of er van de Nereida GMT ook een versie met een dunnere kast uitkomt? Die 11mm klinkt wel chique. Of past het GMT uurwerk daar niet meer in?
Gaat niet passen. De nieuwe nereide is 10,5mm. Dat lukt dankzij de miyota 9039. Zonder datum en mét lage pinion. De GMT kan volgens mij niet veel dunner door de 4e wijzer en datum. Alsnog dunner dan de originele seiko GMT waar dat gebruikte uurwerk uit komt.
En binnen Poah lekker hoor. Gave wijzerplaat
en de bezel van wolfraam wat van spiegelend naar zwart verkleurt afhankelijk van het licht.
Het verschil in dikte met de GMT is significant.
Staat goed!!
Die 10.5mm dikte is zoveel mooier!!
Veel draagplezier!!
Gefeliciteerd man, wat een gave klok!
Wat kiekjes van de NA de wolfraam bezel inlay is ook echt gaaf. In bepaald licht spiegelend en soms komt hij ook helemaal zwart over.
Dit is het setje nu
Vandaag deze, in Venetië nota bene, in het echt gezien. Ik kwam om een idee te krijgen van de dikte van de GMT, maar wat een gaaf ding is dit zeg, met die tungsten bezel. Heel tof! Vond die bronzen ook heel vet. Leuk merk!
Dat je niet even langs gegaan bent bij venezianico. Ze ontvangen graag gasten en is een km of 10 boven Venetië
Weinig tijd, volle agenda… Maar wellicht een volgende keer, bedankt voor de tip
Heb die op de VENEZIANICO Club op facebook zien passeren als ik me niet vergis?
Knap staaltje techniek!
Ah, is die van jou? Ik zag m idd passeren op de FB pagina van de Venezianico club knap gemaakt zeg
Ik heb het horloge niet op FaceBook gezet. Misschien is het een andere. Heb je de link naar die FaceBook pagina misschien nog?