Venezianico Only

Keurige actie zou ik zeggen. Zie je niet vaak.

Ikzelf ben al even lid van de fb-groep :slightly_smiling_face:.
Leuke community met veel foto’s en nieuwtjes.

2 likes

Krijg ik gister een appje van Venezianico met daar in in het engels uiteraard:
Hallo ik ben Alessandro van Venezianico.

Ik zou je graag wat meer vertellen over onze laatste verbeteringen van ons nieuwe 39mm horloge kast.We hebben er een tijd over deze restyling gedaan en de afmeting verkleind.

Ik dacht van dat is lekker heb ik net de Nereide 39mm besteld en nog niet eens binnen, komen ze met een verbeterde versie van de 39mm kast! Maar gelukkig dat was niet zo, ging om de 39mm kast van de Nereide die ik vandaag binnen krijg!! :crazy_face: :crazy_face:

Pfffiew Ik schrok toch wel ff.

2 likes

1 like

Hahaha ik kreeg m ook. De marketing afdeling van venezianico communiceert altijd vanuit de naam van Allesandro. Die is verantwoordelijk voor de marketing en sales. Zijn broer Alberto zit meer op de ontwikkeling en PR kant :wink:

Overigens wel echt lekker slank, die 10,5mm kast dikte. Ben benieuwd in het echt :ok_hand:

Ja, ik zie veel horloge’s die dikker zijn maar ook 39mm kast hebben. Lijkt me ook erg strak staan die 10,5mm

1 like

Zojuist een tracking nummer ontvangen. Maandag wordt mijn tungsteno geleverd :v:

2 likes

Hij is echt super mooi!!
Vooral de wijzerplaat met al de kleuren weerkaatsingen erin is fantastisch!!

De 39mm is perfect voor mijn kippe polsje.

Ben er heel blij mee!

9 likes

Ziet er goed uit man!
Gefeliciteerd en geniet ervan :star_struck:

2 likes

@MichielBE Bedankt. gaat helemaal goedkomen!!

1 like

Vandaag om de pols!. Eens voelen hoe het draaggenot is. De gravering op de deksel voelt wel “scherp” aan als je met je vingers er over heen schuift, denk dat je met het dragen daar niks van voelt. Voel je de gravering bij andere modellen ook zo erg??

1 like

Deze dus!!

7 likes

Fantastico geniet ervan :heart_eyes:

Nee… Niet echt voelbaar. Wel dik gegraveerd idd

3 likes

Gaaf hoor. Maandag heb ik de mijne, ben echt benieuwd :ok_hand:

Voor nu deze :point_down:

9 likes

Nice! Ben erg benieuwd naar de real life fotos. Online ziet hij er echt fantastisch uit.

Zijn er trouwens ook juweliers in NL die Venezianico hebben? Ben erg benieuwd

Nog niet. Ze zijn wel naar geschikte partners aan het zoeken heb ik verstaan

Ik heb een stukje terug al wat live foto’s geplaatst.
Het is echt een super mooi horloge. De wijzerplaat is zo mooi.
De maat met 39mm is perfect voor mijn pols.

Hier nog een foto’tje

8 likes

Prachtig🤩

Nog een paar uurtjes, dan heb ik de mijne ook binnen als het goed is :partying_face:

Je weet dat je bescherm plastic nog op je horloge zit toch?

1 like