Yes!! Onderweg naar ons koude kikkerlandje!!
Ik vind dit een hele toffe uitvoering! Zou persoonlijk denk ik voor zwart gaan, maar helaas voor nu even een horloge stop. MOP wil ik zeker eens aan de collectie toevoegen.
Je hebt 'm al?!
Hoe kan jij em al hebben dan!!! Ik heb em vanmorgen besteld voordat de verkoop begonnen was!! En toch heb jij em al??
Hoe doe je dat??
Owkeeeeey
Aaaahhhh dat verklaart een hoop!! Hahaha.
deze staat al enkele dagen op m’n verlanglijstje jammer genoeg ken ik niemand met een Venezianico horloge. kan je me iets vertellen over jou indrukken? mbt kwaliteit, afwerking etc…
Hey @Lazlow
Ik raad je aan om even doorheen het topic hier te scrollen.
Je zal zien dat ik niet de enige ben die ondertussen meerdere modellen van venezianico om de pols slinger, en dat is niet zonder reden .
Venezianico heeft ondertussen wel een goeie reputatie op het vlak van algemene kwaliteit en afwerking.
Als je een connectie voelt met hun design zou ik zeker aanraden om hen een kans te geven, zeker met de nieuwe tungsteno 39 MM, hun meest verfijnde Nereide model tot op heden.
Is al ruim een half jaar mijn daily.
Op leer met een Longines vouwsluiting, zou mijn ultieme horloge kunnen zijn, echter geen lume en dat mis ik eigenlijk als enigste.
Loopt zeer accuraat minder dan een minuut verschil per maand!!!
Weet niet welk gedeelte van het land je woont (ik in Zeeland) anders mag je gerust eens langskomen.
Ik ben heel benieuwd. Moet zeggen dat de ceramica met de nieuwe nereide kast ook wel echt keurig afgewerkt is. De 39mm heeft de zelfde indices, maar niet zwevend zoals bij de Ceramica. Die zweven los van de wijzerplaat, doordat ze gemonteerd zijn op de chapter ring.
Ik heb inmiddels al enige tijd een Redentore. In het zwart. Ik vind het een keurig afgewerkt en mooi horloge. Ik weet niet of je de 36mm of 40mm wil… Zag toevallig vanochtend op marktplaats dat er haast nieuwe zwarte 36mm te koop staat in Delft.
Mijn vrouw heeft de 36mm, die had ik prima kunnen hebben. Zonder datum, dus de wijzerplaat nog meer in balans en ik heb 18,5cm polsen
Dit is overigens mijn Redentore. En inderdaad, best wat posts hierboven welke pleiten voor de kwaliteit / value for money propositie van venezianico.
thanks voor de tip! enkel jammer dat het een zwarte is, daar heb ik de SARB033 al voor. de witte in 36mm geniet de voorkeur.
Belgisch limburg (tegen Maastricht aan) dus is wel eindje Heb je die ook gewoon via de officiële site besteld of zijn er nog andere winkel/sites/…
Op Google vind ik namelijk niet erg veel over dit merk en word nagenoeg meteen naar de officiële site doorverwezen.
Nee heb hem via het blauwe gedeelte hier met iemand geruild, en tot op heden geen seconde spijt van gehad.
01-Maart tussen 10:30 en 14:30 wordt het horloge geleverd!! Ben benieuwd!!
Ik heb nog geen leverdatum helaas. Ik heb mijn Venezianico nereide 42mm ceramica namelijk terug gestuurd en die verruild met de nieuwe tungsteno. De Ceramica is een fantastisch horloge maar de 42mm was een gokje. Ik heb eerder een squale 1521 onda gehad welke ook 42mm was maar in de praktijk heel anders droeg, ondanks dezelfde lug-to-lug afmeting. De Ceramica is kwalitatief keurig afgewerkt, mooie zwevende indices en lekker veelzijdig door de zwarte kleurstelling met wel net dat beetje shine. Maar helaas dus geen match door de afmeting. Daardoor ook weinig gedragen. Uit uitzonderlijk keurige coulance wilde venezianico het horloge nog terugnemen en mij de nieuwe 39mm tungsteno toesturen.
Venezianico’s policy is wel, en heel begrijpelijk, eerst de ‘oude’ terugsturen waarna de nieuwe opgestuurd wordt. Vandaag in de namiddag is de Ceramica afgeleverd bij venezianico, dus ik hoop dat de tungsteno morgen naar mij verzonden wordt. Ben heel erg benieuwd. De video reviews op youtube zijn veelbelovend
Drop zeker je fotos en bevindingen hier, als je m morgen binnen krijgt.
Overigens, is er iemand van hier lid van de Venezianico club FB groep? Daar worden regelmatig nieuwtjes gedropt.
Nog niet maar als mijn Nereïde binnen is ga ik vragen of ik lid mag worden!!
Ik zal zekers even wat foto’s plaatsen morgen (avond).