Wel gelimiteerde opgave: 250 stuks per kleur.
Prijs: 765€ (incl. Rubber/canova)
Zijn er geïnteresseerden ?
Misschien kan ik helpen om er eentje te reserveren.
De benelux community hier op HF krijgt de laatste tijd wel wat aandacht door de heren van venezianico.
Na een namiddag staren naar mijn nieuwe aanwinst is me opgevallen dat de aanduiding op 6 uur niet recht zit, is het een deel van de charme ? Of mag ik hier wat van zeggen aangezien het toch een horloge is van rond de 900 euro.
Ik verwacht nu ook geen stormloop hier op HF (al hebben we al een mooie venezianico ‘community’ ondertussen)
'twas vooral om de pre-order rechtstreeks aan te vragen, gelinkt aan het forum, zodat diegene met interesse een exemplaar kunnen verzekeren.
Ondertussen hebben we gezien dat VZ hun limited editions (gefaseerde runs) als zoete broodjes over de toonbank gaan en je snel moet zijn.
Maar zo te zien is de interesse momenteel zeer bescheiden .
Ik vind m wederom heel tof. Maar sowieso met 3 venezianico’s vind ik het wel ff mooi… Ik wil niet te veel horloges en anders wordt het wel heel erg venezianico heavy. Beide kleuren zijn zeer geslaagd. Als ik wel zo overwegen er een aan te schaffen zou ik moeite hebben met kiezen. Die blauwe is super, maar wel heel erg aanwezig. Die zwarte wat meer onder de radar maar wel bijzonder genoeg. Benieuwd wat jullie kiezen
Zoals ik het lees is dit geen limited editie want op de site staat dat de eerste 500 exemplaren een rubberen band cadeau krijgen, wat raar is want er komen er maar 250 blauwe en 250 zwarte uitvoeringen. Dus ik ga er van uit dat er later in het jaar er nog meer gemaakt gaan worden. Het is alleen dat er nu maar 500 stuks verkocht worden.
Ik ga voor de blauwe versie, ik ben al langer op zoek naar een horloge met een MOP wijzerplaat en naar 1 met een blauwe wijzerplaat dus dit is 2 in 1!! Oftewel winwin!!