Venezianico Only

Heel fraai inderdaad. Wie weet koop ik er wel 2, een his and hers setje. Vind jouw kleurstelling namelijk ook heel fraai

1 like

Ik zit ook al een hele tijd met de Nereide in m’n kop. Het zijn op de foto toch wel mooie horloges met een eigen smoel. Vooral de kleurstelling van de GMT’s.
Heb er een jaar geleden één om de pols gehad bij Ripassa in Vught, maar dat is geen optie meer volgens mij. Jammer want ik zou ze toch nog graag een keer in levende lijve zien.

1 like

Hebben mijn vrouw en ik met de Redentore. Een setje, voor ons 12,5 jarig huwelijk :+1:

2 likes

De Nereide line up heeft ondertussen wel iets voor iedereen denk ik, ieder met een eigen ‘smoel’ zoals je zegt.

De GMT is nog steeds m’n favo, maar dat is omdat ik kleine polsen heb. Desalniettemin draagt de 42mm ook comfortabel. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb m vandaag om, bij deze wat plaatjes waarmee je wellicht een beetje gevoel krijgt van de dikte. Zoals eerder geschreven vind ik het helemaal niet storend omdat de dikte slim verdeeld is over kast en bezel.




7 likes

tof, dank je!

1 like

De nieuwe Venezianico Nereide modellen ogen een stuk slanker dan de vorige (Meccaniche Veneziane) ookal scheelt het maar 0,7 mm.

Ik draag ze overigens beiden graag, merk geen verschil in draagcomfort.


2 likes

Hier een dagje met de Ultrablack :star_struck:

7 likes

Straks bezoek over de vloer voor een gezellige apero-namiddag.
Laat die cocktails en zware biertjes maar komen!
Met de heerlijk lichte Redentore 36mm.
De clou de Paris en opgelegde chapter ring geven een mooi lichtspel in het daglicht.

Wie heeft er ook een venezianico om de pols vandaag?

5 likes

Ik nu ook

3 likes

Haha nagenoeg iedere dag. 3 venezianico’s en 1 Seiko in huis hier, althans van mij. Mijn vrouw heeft ook nog een venezianico.

Dus die kans is vrij groot hier :face_with_hand_over_mouth: vandaag de GMT weer

5 likes

Deze uitvoering van de Redentore blijft schitterend :ok_hand:

1 like

Draagt er iemand zijn nereide 42mm op een milanaise en zou je daar fotos van willen delen? Ik ben bang dat je te veel tegen de zijkant van de kast kijkt (tussen de lugs) omdat de lugs vrij stijl naar beneden lopen. Bijvoorbeeld @Jesse2 ?

Alvast bedankt :+1:

1 like

De oudere modellen zijn wel wat dikker. De nieuwe zijn ook wat meer verfijnd.

Ik had eerst niet zoveel met een milanese band, maar ik ben wel aangenaam verrast door het draagcomfort.



8 likes

Ik weet t, ik heb zelf ook de ‘nieuwe’ in de vorm van de zwarte Ceramica.

Ik ben juist al fan van milanaise / mesh. Maar ben bij de nereide een beetje bang voor het gat tussen de kast en band. De lugs zijn niet de kortste op de markt zeg maar… Kijk je niet heel erg tegen de zijkant van de kast?

1 like


Valt wel mee denk ik.

5 likes

Thanks voor de info en foto’s @Jesse2 . Ik ga een mooie kwaliteit mesh bestellen :ok_hand::wink:

2 likes

Mijn eerste, ben benieuwd hoe deze ouder gaat worden.

12 likes

Prachtig man! Congrats and enjoy!

1 like

Oh man! Zo mooi!! Die wil ik ook zo graag! Ik wacht alleen op een 38/39mm versie!

1 like