Mooi horloge
Prachtig
Nice , echt een mooi merk eigenlijk
Idem.
Enkel spijt van degene die ondertussen geflipperd zijn.
Zou ondertussen een mooie, gevarieerde verzameling geweest zijn
Heb je die gmt niet meer toch? Wat heb je nog meer geflipperd
Op een gegeven moment heb ik een zware vorm van flipperitis opgelopen .
Ik heb als hobby ook een klein blogje.
Gezien ik me graag bezig houd met het neerpennen van m’n ervaring en het maken van foto’s… Heb/had ik op regelmatige basis een nieuw klokje nodig… Dus gingen ze snel in de verkoop om funds vrij te maken.
Zeer leuk… Maar daardoor wel wat horloges laten gaan met spijt in het hart.
Even een overzicht, thé ones that got away :
The ones that stayed (for now ):
Die laatste welke ik je nog hebt, de Redentore met blauwe plaat vind ik echt tof ook de GMT heb ik zelf ook, dat is ook een echte topper wat mij betreft.
Klopt. Van de GMT heb ik het meest spijt van allemaal.
Toppertje.
Een mooie verzameling heb je (gedeeltelijk) laten passeren zeg.
Het gaat goed met de promotiecampagne hier op HF voor Venezianico.
Voor wie geen fan was van de zwarte plaat op de Ultrablack, hebben ze nu een wat ‘feestelijkere’ aventurine dial.
Daarnaast zou de last een kleine update gekregen hebben.
Dikte verminderd van 12,6mm naar 11,1mm
Compacter: 48mm tot 46,7mm (L2L)
Gebogen band (?)
Kleinere Crown guards
Nieuwe kroon
Ik vind de aventurine beter passen gezien de cleane dial gezien er verder geen indices zijn…
Wat denken jullie?
Ik vind hem wel tof zo
Ik denk erover na om voor mijn vrouw de roze Nereida GMT te halen. Iemand ervaring met dit horloge? De kast lijkt me op de plaatjes namelijk vrij dik, maar er is helaas geen mogelijkheid het horloge ergens te bekijken in de buurt
@Guust
Ik heb een Nereide 39mm GMT gehad.
Jammer genoeg moeten flippen om funds vrij te maken.
Heb er tot op de dag van vandaag spijt van.
't is tot op heden de beste venezianico die ik gehad heb.
Had de Nereide gekocht na het verkopen van m’n (gelijkaardig gespec’te) Seiko ssk GMT en ik moet zeggen, de Nereide droeg nog beter én had meer wrist presence voor mij.
Momenteel aan het bekijken wat de collectie mag verlaten om een Nereide GMT binnen te halen .
Ik zou zeggen, go
Yep, ik heb een GMT. De dikte is op papier idd significant. Maar in de praktijk ervaar ik dit nauwelijks. Komt met name omdat deze slim verdeeld is over zowel de bezel als de kast.
Zoals Michiel al aangeeft; super fijn horloge, fijne afmetingen en ook voor mij mijn favoriete venezianico.
Ik ben louter enthousiast.
Heel tof. Het is dat ik al een Redentore heb…
Heel fraai inderdaad. Wie weet koop ik er wel 2, een his and hers setje. Vind jouw kleurstelling namelijk ook heel fraai