Venezianico Only

Credits gaan voor deze ook naar Meccaniche (Venezianico). Hij is zo geleverd, mooi kwaliteit bandje is het ook, helaas heb ik alleen een wristrol filmpje maar hierbij een screenshot.

2 likes

Op de Meccaniche Veneziane - Nereide Smeraldo Mesh vind ik het wel mooi staan. Deze is origineel zo geleverd, ik las ergens dat er maar 20? van zijn, maar ik kan er verder niet zo veel over vinden.
Ik heb er even aan moeten wennen, maar hij draagt wel fijn.

6 likes

NA incoming. Better safe than sorry met de 2 alternatieve bandjes:

5 likes

Mooi man ! :star_struck:

1 like

Dat glas heeft een gefaceteerde rand, in dezelfde schuinte als de bezel. Gaaf effect in het echt en maakt bij frontaal aanzicht de wijzerplaat kleiner.

9 likes

Lekker man, gave aanwinst :ok_hand: enjoy

Mooie Redentore hoor :ok_hand:t2:

1 like

Thanks Frank, ik heb deze overigens al even he :wink:

1 like

Ja had hem al veel vaker gezien , maar die prachtige foto’s nog niet .
Echt een superstrak horloge :star_struck:

1 like

Share zeker wat on the wrist foto’s als je ze hebt, ben benieuwd hoe het horloge eruit ziet op de andere banden :sweat_smile:

1 like

Zeker. De andere bandjes zijn vandaag verzonden. de Redentore Ultrablack is voor nu iig uitverkocht.

1 like

nu ben ik heel hard aan het twijfelen om deze te bestellen, maar kan iemand me iets vertellen over de kwaliteit en draagcomfort van die rubberen band, en de sluiting?

Op het filmpje ziet de sluiting er ongemakkelijk groot uit en ik zit nog niet lang genoeg in de hobby om te weten of je makkelijk leren banden met bronzen sluiting kunt bestellen.

1 like

Ik heb een Nereide MOP waar eenzelfde rubberen band aan zit. Die draagt op zich comfortabel, geen last van de gesp. Vervangen door een lederen band is heel eenvoudig door de quick release.

1 like

Heb net het promo materiaal gezien en naar mijn gevoel lijkt de rubber band niet de bully/lomp.
Heb jammer genoeg geen ervaring met de rubber banden. Misschien bestel ik deze week wel een rubber voor m’n Nereide Ultra black.

1 like

8 likes

Hoi, net de nereide bronzo gepreorderded. Shipping begint vanaf 16 februari. En dan kan ik met foto’s lid worden van dit draadje.
Ben zo benieuwd naar hoe het brons oud gaat worden.

3 likes

Ik heb mijn laatste venezianico ook op een rubber band. Die is super van kwaliteit en comfort. De gesp is idd bulky. Deze heb ik vervangen voor een aftermarket gesp (20mm). Dit was overigens niet vanwege comfort maar vanwege de looks.

Gave aanwinst hoor. Ben benieuwd. Ik ben tot op heden i.i.g. nooit teleurgesteld als ik een venezianico ontving. :ok_hand:

8 likes

Wauw prachtig :ok_hand:

1 like