Venezianico Only

Heeeuij :partying_face: welkom!
Goeie keuze :sweat_smile::face_with_peeking_eye::star_struck:

1 like

Afgaande op online beelden had ik altijd twijfels over de stalen band. Gelukkig word je soms positief verrast. Deze band draagt fantastisch en is heel fraai om de pols :sunglasses:

9 likes

:sparkles:

10 likes

Vond ik ook echt een mooi detail. Ik heb zelf de zwarte ceramica gehad maar helaas droeg de 42mm variant me te groot. Die is terug gegaan en daarna de blauwe tungsteno in 39mm aangeschaft.

Toch speelt die blauwe ook echt mooi met het licht. Maar inderdaad zoals Daffie al aangeeft; het contrast is minder groot als met de zwarte variant. Toch blijft de blauwe plaat me echt verbazen :ok_hand: ik zal een keer wat foto’s in het zonnetje maken, dan komt de plaat past echt tot zijn recht

13 likes

Goede foto’s van de Tungsteno man!

Wel opvallend dat het netste horloge het grootste lijkt. Of is?

3 likes

Is… De GMT en tungsteno zijn 39mm, de redentore is 40mm én bovendien veruit het grootste glas / dunste kastrand. Dus optisch nog groter. Maar draagt me alsnog prima :ok_hand: was bovendien een kadootje van mijn vrouw voor ons 12,5 jarig huwelijk nadat ik haar de dames variant had gegeven. Dus we hebben een setje.

9 likes

Hoewel die 42mm mij goed past, vind ik het jammer dat er maar twee modellen van de Tungsteno zijn en niet wat meer keuze (zoals ‘gewoon’ een zwarte).

Prachtige foto’s heb je gemaakt btw.

3 likes

Ik kende het merk niet… tot op het ogenblik dat een lid van dit forum zijn net aangekochte Nereide Tungsteno met zwarte parelmoeren wijzerplaat voorstelde. Prachtig horloge waarvan eveneens een versie met blauwe parelmoeren dial bestaat… dewelke ik me enige uurtjes geleden met een 20% korting kon aanschaffen ! :blush:
Mocht iemand onder jullie zich ook een Venezianico willen aanschaffen, dit is de code dewelke me 20% korting leverde : NEXT-VZ

5 likes

Ja heb er een sinds 2 dagen :grimacing:

Mooi ding en veel waar voor je geld.
200m waterdicht
Tungsten bezel
Aventurine wijzerplaat
Zwitsers uurwerk

Kan er alleen zelf moeilijk aan wennen. Maar dat is misschien ook niet gek na 10 jaar Rolex , en hoger only te hebben gedragen.

Denk dat deze binnekort in het blauw verschijnt

3 likes

Knap ding zo

Ook al :joy:
Wat is jouw excuus ?

@Slin zoals beloofd wat aanvullende fotos van de blauwe plaat, weliswaar onder simpel kunstlicht, dus in de zon is dit effect nog veel meer aanwezig maar dit geeft een aardig beeld

8 likes

Thanks sir :v:

1 like

Thanks! Ook zeer gaaf :ok_hand:t2: :blush:

Heel lastig op de foto te krijgen. De sterren wijzerplaat.
Maar wel tof effect

7 likes

Die zwevende indices, gemonteerd op de chapter ring en zwevend boven dat aventurine blijft gaaf :ok_hand:

Alleen echt zonde van de 42mm en 49mm lugtolug

2 likes

Mooi!

1 like

Mooi voor de volgende eigenaar :sweat_smile:

2 likes

Ruil je ook gouden Omega’s in?

:face_holding_back_tears:

4 likes

Zeker.
Zoek je nog een mooie DJ erbij? En een Venezianico. Dan komt t vast goed.

2 likes

Altijd.

1 like