Venezianico Only

Zie de inruil voorstellen verschijnen :money_with_wings::fire::100::sweat_drops:

1 like

Zat zelf nog te twijfelen over een blauwe MOP maar zie hier dat dit merk niet altijd de blijvertjes zijn…

Viel mij ook op, zien er mega tof uit maar in korte tijd 3 a 4 ‘nieuwe’ in het blauw/MP gezien.

Ik ben vrij kritisch op nieuwe aanwinsten maar deze Tungsteno bevalt me echt heel goed. Go for it!

5 likes

Meeste zijn flipperaars, ze zijn overweldigend, maar je moet ze laten groeien.
voor het geld zeer mooie horloges qua afwerking en details****

2 likes

Dat waren de usual suspects,waarvan je bij de incoming al wist dat het binnen 10 dagen outgoing gaat worden :grin:

2 likes

Het blijft ook een beetje een gok om online ongepast te kopen.
Ik heb goed gegokt. 42mm kan ook verkeerd uitpakken, maar dit zit super en gaat blijven!!

1 like

Met die blauwe van @daffie kan je echt niets verkeerds doen :blush:

1 like

:heart_hands:

15 likes

Die limiteds zien je dan weer niet in het blauwe gedeelte… prachtig deze! :see_no_evil:

2 likes

Mooie foto’s! Damn misschien moet ik de mijne gewoon maar houden.

Absoluut!

Onrust in m’n kneiter. :upside_down_face:

Erg fraai! Nou ja…gewoon houden dus. :wink:

Deze zag ik laatst hier ook al voorbijkomen. Meteen opgezocht maar was een Limited en is helaas uitverkocht. Jammer want erg fraai.

7 likes

Geef haar even de tijd :innocent:

1 like

Thnx,
Is een kanon.
:pray:

1 like

Deze wel hoor. :camel:

8 likes

Ja ging ook gelijk op de website kijken maar zag m niet meer :*-)
Deze is zeker tof

Nu is de sterrenwijzerplaat ook erg leuk. Kreeg er ook meteen veel reactie op.

2 likes

Misschien toch maar een bestellen dan. Een van de eigenaren zat me al te stalken op whatsapp waarom ik de aankoop niet heb afgerond haha.

Stuurde me nog deze foto’s om me over te halen:

5 likes

Ik zou gewoon die van @daffie oppikken!:+1: had die ook niet die extra halve schakel?

1 like

Ja die zit er bij.

1 like

Ik zou em alleen uit Italië halen als hij onder David zn prijs zakt. Wat ik me niet kan voorstellen :upside_down_face:

3 likes

Ik zou het doen👌 hier is het een blijvertje in ieder geval

6 likes