Venezianico Only

Vandaag de laatste aanwinst :sweat_smile:

8 likes

Erg mooi, zo een ceramica in 39mm zou wel echt een leuke toevoeging zijn in die prijsklasse. Een 42mm is gewoonweg te groot voor de smaller bepolsten onder ons.

Lekker Luuk. :muscle::grin:

1 like

Supermooi, blij dat je hem zelf hebt gehouden :grin:
Had mezelf bijna overtuigd maar je haalde hem net op tijd weer weg :rofl::rofl:

1 like

Haha…ja ben ook blij. :grinning::+1:

6 likes

Heel mooi plaatje.
Mocht je je nog bedenken na de zomer (dat is dus volgende week vrijdag, want dan is de zomer weer afgelopen :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:) dan stuur je maar een pb.
Nee geintje, geniet van deze mooie uitvoering.

1 like

Gewoon lekker bestellen via WhatsApp met 20% korting. Geen geld voor wat je krijgt. :ok_hand::wink:

1 like

Graag gedaan :rofl:

Mooi hoor :ok_hand: enjoy

1 like

No worries alhier…wat een heerlijke :sunny: dag :ok_hand: :smiley:

11 likes

Heerlijk he.

Dit is ook een blijver :heart_eyes:

7 likes

Tof…leuk ie zo goed bevalt. :ok_hand:

1 like

De band zit zo fijn en de wijzerplaat oogt elke keer anders. De dunne kast en geweldige bezel maken het helemaal af :smiley::+1:

Ik hoop dat ze bij Venezianico eens een elegant 38mm horloge gaan maken. Beetje dressy, met een goed gepositioneerde kleine seconde. Dat lijkt me wel wat :innocent:

2 likes

I hear ya! :smile::+1:

1 like

Helemaal eens met jouw beschrijving :ok_hand:t2: :smiley:

6 likes

Is dit die met de tungsten bezel? Ik vind het tungsten er op de officiële website vrij grijs uitzien, maar hier lijkt het meer zwart, klopt dat? Dat laatste zou ook m’n voorkeur hebben :grin:

1 like

Gezichtsbedrog is zilverkleurig (spiegel)
:wink:

2 likes

Is inderdaad zilverkleurig maar is vaak om te zien zwart…

8 likes

Ah, zo! Klinkt als bijzonder materiaal - kwestie van “in het echt moeten zien” zeker? :slight_smile:

Ontzettend gave uitvoering is dit. Is het de 42mm of 39mm kast? En welke het ook is: hoe draagt het?

Thanks heren.

3 likes

NEREIDE AVVENTURINA-

Dit is een 42mm
voor een gemiddelde pols perfecte maatvoering.

2 likes