Vandaag de laatste aanwinst
Erg mooi, zo een ceramica in 39mm zou wel echt een leuke toevoeging zijn in die prijsklasse. Een 42mm is gewoonweg te groot voor de smaller bepolsten onder ons.
Lekker Luuk.
Supermooi, blij dat je hem zelf hebt gehouden
Had mezelf bijna overtuigd maar je haalde hem net op tijd weer weg
Heel mooi plaatje.
Mocht je je nog bedenken na de zomer (dat is dus volgende week vrijdag, want dan is de zomer weer afgelopen ) dan stuur je maar een pb.
Nee geintje, geniet van deze mooie uitvoering.
Gewoon lekker bestellen via WhatsApp met 20% korting. Geen geld voor wat je krijgt.
Graag gedaan
Mooi hoor enjoy
Tof…leuk ie zo goed bevalt.
De band zit zo fijn en de wijzerplaat oogt elke keer anders. De dunne kast en geweldige bezel maken het helemaal af
Ik hoop dat ze bij Venezianico eens een elegant 38mm horloge gaan maken. Beetje dressy, met een goed gepositioneerde kleine seconde. Dat lijkt me wel wat
I hear ya!
Is dit die met de tungsten bezel? Ik vind het tungsten er op de officiële website vrij grijs uitzien, maar hier lijkt het meer zwart, klopt dat? Dat laatste zou ook m’n voorkeur hebben
Gezichtsbedrog is zilverkleurig (spiegel)
Ah, zo! Klinkt als bijzonder materiaal - kwestie van “in het echt moeten zien” zeker?
Ontzettend gave uitvoering is dit. Is het de 42mm of 39mm kast? En welke het ook is: hoe draagt het?
Thanks heren.