Venezianico Only

Silver sunburst.

Mooie :+1:

Paarse sunburst!

:shushing_face:

1 like

1 like

Oeeeeeeeeee. :wink:

Deze?

40 x 8.95
L2L 44mm

5 likes

Jammer van de 40mm, was bij 38 a 39mm een serieuze kandidaat geweest

Damn, op snelheid gepakt :joy:.
Ik had de foto’s van de nieuwe arsenale al doorgekregen vóór de release, maar de voetbaltraining van de kids heeft ervoor gezorgd dat ik deze nog.niet online kon zetten.

Ik ben wel in de markt voor de paarse variant :star_struck:

Bij deze :

9 likes

8 likes

Ik ben voor de blauwe gegaan :smiley:
Poor man’s Parmigiani Tonda :rofl:

1 like

Dan ga ik voor de Grijze
:hugs:

2 likes

Ik sla even over.
Mis toch de beweging en aanwezigheid van de seconden wijzer. :disappointed_relieved:

2 likes

Vergeet niet de code next-vz te gebruiken voor 20% korting :wink:

1 like

Echt he :joy:.
I like… Eens iets anders dan een genta design.

1 like

Dat is dus wat ik mis! Kon m’n vinger er niet opleggen wat ik nou mis… :person_facepalming:

2 likes

Ik ben mening dat als ik naar een horloge kijk er iets moet bewegen, anders lijkt het alsof er geen leven in het uurwerk zit. :sweat_smile:
En daarom heb ik alleen 3 wijzers watches. :rofl:

2 likes

Heel erg mooi, maar idd erg jammer dat er geen secondewijzer op zit. 28.8k movement, waar je dus niks van ziet/merkt op deze manier.

Hopelijk komt er nog een versie waar die wel op zit.
Met zo’n mooi ontworpen case komen er vast nog wel zat andere versies. Van de redentore zijn er ook meer dan ik kan tellen… dus? Ff geduld nog maar dan :joy:

2 likes

Een elegante ‘sweep’ is inderdaad altijd leuk om naar te kijken, echter vind ik het ‘two-handed’ design wel passend hier.
Maar ik snap dat dit voor sommigen een no-go zal worden… Blijft zo wel lekker dun natuurlijk.

Best mooi design zo, ze hebben zich ingehouden. Dial heeft wat weg van de mean manhattan?

Geen seconde is wel classy. Te groot helaas. Wellicht komt er nig wat kleiners.