Venezianico Only

40mm met 44mm lug to lug draagt heel erg hetzelfde als een CW XII op 40mm. Ook die was mij net te groot. Ik wacht op het 36/38mm model dan 100% een kanshebber in het grijs. Prachtig ontwerp!

Ik heb al een zwarte band gekocht bij venezianico maar weet je wat dit echt af zou maken. Een zwarte rubberen band met een bronzen vlindersluiting. Iemand een idee waar ik dit kan vinden en of het in de pijplijn zit bij venezianico?

Bij Venezianico lijkt me de kans vrij klein (stuur anders een WhatsApp naar Allesandro).
Verder ben ik zelf eigenlijk überhaupt nergens vlinder/vouwsluitingen in het brons tegengekomen. Wel in het zwart, die zou je op jouw rubberen band kunnen zetten ipv de huidige gesp.

Heel mooi model! Mooi alternatief voor de CW XII die ik wat te druk vindt ogen. Alleen die 40mm altijd :frowning:

Denk dat er nog wel een ander formaat komt. Hoop dan wel een 38mm…

Even gevraagd of er een 38/39mm in de pipeline zit:

Maybe but not in the pipeline for now
with one size only you cannot please 100% of people. Anyway 40 and 39mm are almost same.
You need to do 37mm to start seeing a real difference.

1 like

met die L2L en nog geen 9mm dik zou hij wel eens ‘klein’ kunnen dragen… Heeft iemand hem al besteld?

1 like

Yup, de blauwe variant :raising_hand_man:

Heb Alberto(de eigenaar) wel gevraagd of hij mij een plezier wilt doen en deze kleurcombinatie kan overwegen: wie weet dus :wink:

2 likes

Gaaf ben heel benieuwd! Over 8 dagen release toch?

1 like

Misschien kunnen diegene die op firstname basis zitten te appen met VZ ook ff laten vallen dat er ook mensen zijn die er graag een seconde wijzer bij zouden willen zien :grin:

Ik zal hem ff bellen zo :sunglasses:

1 like

En luminova in de wijzers,die zijn ze vergeten

1 like

En een rubberen band

2 likes

Redentore Black 40mm. Heeft me echt verrast qua afwerking en minimalistisch design.

2 likes

Ik had deze dus even gemist. Op zich tof horloge, maar ik sla m ff over. Te groot, 36mm was meer dan prima geweest aangezien de endlinks nog eens zorgen voor een lugtolug van nagenoeg een cm extra. Krooon beschermer hadden er niet perse op gehoeven wat mij betreft. Maar tof dat mensen m hier besteld hebben :ok_hand:

Klopt, maar nu al via whatsapp te bestellen hoor :wink:

Komt eraan, los te bestellen begrijp ik.

1 like

50m waterdicht vind ik wel weinig. Jammer eigenlijk.

1 like

Garry van I Like Watches heeft 'm ondertussen binnen en heeft de unboxing reeds online gezwierd… Ziet er echt wel goed uit :grimacing:

3 likes

Ik vrees, of ik moet er overheen kijken, dat de ‘gefacelifte’ band geen micro adjustment heeft. Dat zou ik nou juist bij zo’n plat horloge wel op prijs stellen.

Butterfly clasp komt inderdaad niet met micro adjustments, er zouden wel half links beschikbaar zijn voor een betere fit.