Hoe bevalt ie? Mis je de secondewijzer niet?
Halloween is idd geweest en mijn voornemen was deze maand te gaan passen bij een forumlid. Door privé-omstandigheden zal ik nog heel even wachten. Komende 4 tot 6 weken nog erg druk. Ben bang dat het januari gaat worden. Gek genoeg komt familie, ondanks de matige band, toch op de eerste plaats en is een horloge slechts een horloge. Ga ik volgend jaar weer van genieten.
Dan laat ik mijn vriendin met een goed gevoel haar Venezianico meenemen naar Spanje aanstaande zondag. Om vervolgens over 3 weken weer naar Spanje te vliegen,. En ik hier maar ploeteren, werken en de dieren vermaken
Wel rot te lezen dat er in je familie wat rots is gebeurd. Hopelijk is het op te lossen en overkomelijk, sterkte.
En wat je zegt: het zijn maar horloges. Als je de tijd daadwerkelijk wilt weten pak je toch vaak je telefoon.
Ik zag laatst die nieuwe Venezianico Arsenale in het blauw staan die intrigeerde me enorm. Ben benieuwd wie hem heeft overgenomen van @Cihanski en hoe hij bevalt
Mooi man. Heb juist dezelfde. Is tot op heden echt wel een van m’n favorietjes in mijn collectie
Heel tof! hoe bevalt hij?
Héél goed.
Afwerking is goed, minimalistisch design spreek me ook aan en draagt super comfortabel gezien z’n bescheiden dikte.
Ik raad 'm zeker aan!
Nu nog een aankondiging voor een 38mm
100% dit.
Ja dan zou ik hem direct kopen denk ik. Voor
Mijn voorkeur ligt tussen de 36 en 38 millimeter.
@MichielBE wat is jouw polsomtrek?
Hey @Archer ,
Ik heb zelf ook smalle polsen (<17cm) en m’n sweet spot ligt eigenlijk ook tussen 37-39mm.
Echter weten de meesten van jullie ook dat de lug2lug een grotere impact heeft op hoe groot een horloge werkelijk draagt dan de diameter.
Dit gezegd, draagt de Arsenale (momenteel enkel getest op rubber) zeer compact omdat deze echt perfect langs m’n pols vouwt, waardoor 'ie bijvoorbeeld kleiner lijkt dan sommige van m’n ‘kleinere’ horloges.
Thanks!
Zeker! maar ik vind een kleiner horloge (ook in diameter) mooier staan op mijn pols Mijne is 17,5cm maar ik draag op dit moment vooral mn Santos Galbee van 29mm bij 41mm L2L
Omdat deze vandaag mee naar kantoor moest en daar 1 onwijs nutteloze meeting en 1 vrij saaie workshop bij moest wonen, is een uurtje of 4 in bad een prima compensatie.
Artist impression of a new ARSENALE ?
Bi - color small seconds with leather strap .
I liked it.
Copyright Venezianico.com.
Ziet er sierlijk uit maar waarom nou crownguards