Venezianico Only

veel plezier ermee @Capriool
Was leuk je even te ontmoeten.
En staat je goed!
Fijn dat er een goeie bestemming voor is.

2 likes

Dank! Staat denk ik ook goed bij een wit overhemd die ik aan wilde doen voor feestje vanavond!

2 likes

En ook op oranje is het een beauty…

4 likes

Nice!

Aangezien er geen :dog: reageerd in mijn verkooptopic, vanmorgen maar eens alle beschermfolie verwijderd.

Dan ga ik 'm zelf maar lekker dragen :sweat_smile:

14 likes

Vind 'm erg mooi en raar dat er geen reactie op kwam!

1 like

M’n absolute favo :star_struck:

1 like

Btw, er is een nieuwtje…
Dial gemaakt van koraal.
Je kan er veel van zeggen… Maar onze Italiaanse vrienden doen wel innovatieve dingen.
Ik vind het contrast met de wolfraam bezel wel geslaagd.

12 likes

Ja, ze doen leuke dingen!

Mijn nachtwatch

3 likes

En… 14 dagen na dato? Ik heb een tijdje al een oog op deze Venezianico maar durf de trekker nog niet over te halen :upside_down_face: ben benieuwd naar je bevindingen.

Hoe is de afwerking en de band? En heb je de grijze rubberen band er ook al op gehad?

39mm is voor mij toch écht te klein. Ook dit is een hele mooie hoor, helaas niet voor mij…

1 like

Groot gelijk. Het is een fantastisch horloge. Ik draag m vaak :ok_hand:

1 like

:sweat_smile:

Ik blijf erbij; ze hebben inmiddels zoveel Nereide varianten uitgebracht, de ene special na de andere en de ene limited na de andere dat het wel heel erg uitmelken wordt. Veelal innovatieve materiaaltjes en vaak nog wel mooi ook, maar ze brengen nog meer releases dan omega, breitling en VC bij elkaar :rofl:

En veelal in die 42mm, dat ze maar een 37mm uit gaan brengen of zo, of een echte dresswatch.

37mm-39 all the way :raised_hands:

1 like

Ja deze vind ik ook echt mooi. Maar ik houd me in ter behoeve van een spaardoel voor een ander horloge.

1 like

De afwerking is prima. Weet alleen niet precies wat ik mis. Misschien toch net iets te grote wijzerplaat? Rubber er nog niet opgehad… maar voelt prima aan in t zakje…

Als je interesse hebt… make me an offer I can’t refuse.

1 like