Venezianico Only

9 likes

Blijft een knaller!

2 likes

Ik vind de Corallo ook erg mooi maar die maat doet mij ook twijfelen. 39-40mm was voor mij beter geweest. Ik wil er 1 in het echt zien en passen.

1 like

Arsenale aventurine

5 likes

Iemand hier met een Ultrablack ?

Yup…in de doos, nooit gedragen, stickers etc erop. Hoezo?

Spijt dat ik de stalen band er destijds niet bij heb genomen. Dan had ik hem wellicht gedragen.

1 like

Welke :sweat_smile:

1 like

Ik ben met een scheef oog aan het kijken naar die Arsenale :sweat_smile:

Nice!

Bevalt goed ?

Redentore hier…

1 like

Zeer mooi afgewerkte horloges en de gitzwarte wijzerplaat moet je echt in levende lijve zien om echt te ervaren hoe speciaal die ultrablack coating is. Echt gaaf.

Jammer genoeg is de nereide met z’n 42mm net te groot voor me.
De gewone versie is ondertussen al door geschoven en de Aquaforte (met Gravering) was een cadeau voor m’n pa… Maar die is meer dan van een simpele quartz… Dus gaat deze jammer genoeg ook in de verkoop.

Heb zelf wel een Arsenale, die ik veel draag.
Deze is ook 42mm, maar draagt door z’n dunne profiel een stuk compacter.
Tis echt een aanrader… En de ultrablack versie ziet er top uit.

3 likes

Ziet er goed uit :ok_hand:t2:

Volgens de website is de Arsenale 40mm?

Heb ook al vaak boven de knop gehangen voor een Arsenale UB of Meteorite. Maar iets weerhoud me steeds…?

1 like

Inderdaad :sweat_smile: beetje te snel geweest daar.maar goed, hij draagt dus wel lekker compact (ook als je fijne polsen hebt)

Een eigen uurwerk in een 38mm kast…?
Dit kan wel eens leuk worden.

2 likes

Op de blauwe band in het zonnetje!!

8 likes

Klopt.
Ik hoop vooral dat ze deze kans nemen om een nieuw model te introduceren.
Als ze het slim spelen, brengen ze het uit met de optie voor het in-house caliber, of een budget vriendelijk alternatief (TMI NHxx) .
Ben benieuwd!

Net besteld! Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten… Arsenale in paars.

14 likes

Lekker vrolijk! :ok_hand::sunny:

1 like

Wauw! Wat een service. Gistermiddag besteld en 22u later op de stoep: M’n nieuwe Arsenale!
En wat een afwerking zeg… Hier kan een PRX, of een Tudor Royal niet aan tippen. :purple_heart:

20 likes