Lekkere zomerknaller man! Gefeliciteerd.
De afwerking is inderdaad zeer scherp .
Vergelijken nog met PRX kan ik ook maken en inderdaad, de Arsenale is een stapje hoger.
De Tudor… Daar kan ik niet over oordelen🫣.
Geniet ervan!
Lekkere zomerknaller man! Gefeliciteerd.
De afwerking is inderdaad zeer scherp .
Vergelijken nog met PRX kan ik ook maken en inderdaad, de Arsenale is een stapje hoger.
De Tudor… Daar kan ik niet over oordelen🫣.
Geniet ervan!
Nice!
Mooi blauw is niet lelijk.
Ik mis alleen een seconde wijzer.
Veer draagplezier ermee.
En paars? Vind je dat ook mooi?
Ja die secondewijzer, of gebrek daaraan zal ik ook aan moeten wennen.
Heeft er iemand een Nereide 42mm in omgeving 't Gooi die ik eens zou kunnen bekijken/passen? Ik wil weten of die niet te groot voor mij is.
Heel mooi! Ik heb destijds getwijfeld tussen de Arsenale en de C.W. The Twelve en ben uiteindelijk voor die laatste gegaan toen er een licht gebruikt exemplaar op mijn pad terecht kwam. Deze ziet er in elk geval een stuk mooier uit op foto dan op de website
Staat je goed. Lekker zomers, geniet ervan.
Indrukwekkend zo te zien! Gefeliciteerd!
Dank je. Ja de afwerking is echt heel erg mooi. Zou alleen graag een half linkje erbij willen.
Maar al geappt met Alessandro en als het goed is wordt het geregeld.
Blauwachtig Paars of Paarsachtig Blauw, het is voor mij een pot nat.
Een mijlpaal behaald na ruim twee jaar werken, in samenwerking met OISA en enkele van de meest ervaren Italiaanse horlogemeesters. Het resultaat is een hoogwaardige mechanische beweging: dikte van slechts 3,5 mm, 60 uur laadreserve en een precisie van 3 seconden per dag.
Verpakt in een stalen kast van 38 mm, met een dikte van 8,9 mm, onderscheidt zich door zijn verhoudingen en dagelijkse draagbaarheid. De wijzerplaat is geheel met de hand gegraveerd, door meester Renzetti, met rozenschroefmotor uit de achttiende eeuw, volgens de Guilloché-techniek, vandaag nog door slechts enkele ambachtslieden in Italië bewaard.
Het bandje, gemaakt van Italiaans gegraveerd leer, is handgemaakt in het Toscaanse atelier van Gian Pietro Failli, afgewerkt met dezelfde aandacht die elk element van het horloge kenmerkt.
Beschikbaar vanaf 28 mei om 15:00 (GMT+2)
Limited edition: 100 genummerde stuks
Prijs: 4.500€
Hahahaha in geen 4500 jaar!!!
Denk dat het tijd word om een ander merk horloge te gaan zoeken.
Ik zie de prijs er niet aan af.
Maar nou heb ik er ook niet veel verstand van.
Wat jij zegt.
En wat ik eerder elders nog riep…
En wederom crown guards op een dresser,waarom
In eerste instantie (en tweede, derde en vierde ook…) vond ik ze nogal schreeuwerig, maar ik begin het te begrijpen geloof ik. Die Neride GMT’s… is dat wat? Ik zie dat die dingen een relatief eenvoudig Seiko binnenwerk hebben (NH34A)… das vast betrouwbaar genoeg. Met 13,4mm zijn het best dinge jochies…
Ik zou het er best voor over hebben, al zag ik hier en daar een kortingscode voorbij komen…?
Wat noem je in de buurt van 't gooi? Ik heb 2 42mm nereides en een nereide gmt 39mm van mijn vriendin.
Zelf woon ik in regio den Bosch. Op welke termijn zou je die 42mm willen passen? Zaterdag 24 mei kan ik in de buurt van het gooi zijn.
Als ik dan mag reageren op jouw reactie…
Hoe vind jij de 39mm?? Welke versie heeft zij?
Bij C.Ward zijn die manufacture modellen zoals de Bel Canto tenminste nog bijzondere horloges aan de voorkant.
Dit is toch een gewone Redentore met een veel duurder uurwerk?
Ja daar lijkt het aardig op. Al is de wijzerplaat wel een stuk fraaier bij dit nieuwe model (vind ik). Ze hebben ook de indices aangepast…dat was hard nodig (ook weer imo).
Ps ik vind 'm ook zeker mooi. Maar…4.5k? Laat me niet lachen.