Venezianico Only

Toevallig laatst de Moser Vantablack Black Hands gezien, in 39mm witgouden Venturer case. Daar stoorde het - ook wel erg bolle - saffier me wel. Hoop nog eens een Endeavour te mogen bepotelen, bijvoorbeeld de nieuwe Centre Seconds.

2 likes

Same here…naast mijn andere horloges zal deze sowieso een stuk formeler staan…

3 likes

ja en als ik hem zie op de stalen band van ze dan is het best een sportief horloge maar met een redelijk unieke uitstraling. dat is wel de look waar ik enthousiast van word.
En bij een formele aangelegenheid zet ik hem op een zwarte croco band. vind de leren band die erbij zit niet zo boeiend op de foto’s en video’s maar wie weet verbaasd hij me

1 like

Kwalitatief hoogwaardige mat glanzende croco strap erop en je kunt overal met goed fatsoen heen:)

2 likes

Zit ook een beetje tussen de oren he.
Wij als horloge gekkies letten op andermans horloge, maar het grootste deel weet niet eens dat je een horloge draagt.

En horloges voor bepaalde gelegenheden is gewoon een goed excuus voor een flinke collectie.:grin:

7 likes

True :grin:

Ik heb behoorlijk wat op staal, dus laat deze op de lederen band…ik heb nog een 20mm zwarte alligator liggen…

De std zwarte band lijkt me juist wel cool en passend bij de plaat omdat ie juist zo simpel/ ingetogen is…

1 like

Lekker zomerhorloge dit, ach was het maar weer terrasweer.

7 likes

Iemand heeft z’n exemplaar zelf opgehaald. Dus eerste hands on foto’s

Ziet er wel goed uit vind ik.

3 likes

Kan je ook niet even naar Italië rijden?

Heb alles geannuleerd. Ze deden lastig over de korting… Sneu maar het is wat het is. Erg benieuwd naar jullie bevindingen wanneer het horloge binnen is

Waarover deden ze lastig?
Ik heb m met 20% korting besteld

Over die korting dus. Is blijkbaar alleen bedoeld bij aanschaf van meerdere horloges. Dat meldden ze alleen niet. Boden me eerst nog een andere aan wanneer ik niet de oorspronkelijke order zou annuleren. Wilde ik niet en prompt annuleerden ze de order met de korting. Pas na vragen kwam de aap uit de mouw. Toen was ik er wel klaar mee

Vreemd.

Ben benieuwd wat ze met de mijne doen dan

Dan da’s sneu man.
Wel jammer, ik vond de heren zeer toegankelijk en ik heb geen rare dingen opgemerkt.

Ja idd. Tot dit geintje helaas. Hopelijk krijgen jullie geen issues en worden de horloges snel toegezonden

Ik heb de mijne ook besteld met de 20% korting maar dan wel met de metalen bracelet erbij. Misschien is dat genoeg om toch van de korting te genieten. Ben benieuwd…

Same here

Ik heb besloten de kat uit de boom te kijken. Kreeg wat appjes en na mijn vraag om foto’s van op rubber en staal kreeg ik dezelfde renders als hierboven en het aanbod voor een gratis rubber strap bij bestelling van het horloge met stalen band. Prima natuurlijk, netjes bedankt en een uurtje later weer de vraag om te bestellen (ik was aan het werk) ik hoop dat ze Waanzinnig mooi zijn, dat ik enorm spijt heb en dat ik voor altijd zal proberen er eentje te pakken te krijgen. Maar opdringerige verkoop ga je me niet mee inpakken

Edit) kwam op mij over alsof er iemand Heel graag een hype insta postje wil doen met -verkocht binnen een dag-

Nou dit weer. Het lijkt het ‘aanbiedingen’-topic wel.
Gelukkig heb ik voor de mijne de volle mep betaald.
Kan niet wachten.