Hoe ben je benaderd daarover dan?
En hoe lang na je bestelling? Ik neem aan dat je gewoon betaald had en een bevestiging gekregen hebt?
Hoe ben je benaderd daarover dan?
En hoe lang na je bestelling? Ik neem aan dat je gewoon betaald had en een bevestiging gekregen hebt?
Per mail. Gister tweede bestelling gedaan en verzocht de eerste te annuleren. Daar reageerden ze vanmiddag op. Twee orders zijn bevestigd inderdaad.
“The 20% NEXT-VZ discount was introduced to reward customers who wanted to purchase a second watch.”
Ah…ok….
Ik heb met dezelfde code besteld…Misschien slapende hinden wakker gemaakt door te annuleren dan…evengoed raar…
Wellicht. Bizar wel dat een dergelijke code geldt bij een bestelling voor één horloge. Eindconclusie voor mij; prachtig horloge maar een gierige bende erachter.
Manmanman
Die code heeft t altijd gedaan. Check historie maar in dit topic.
Ik geloof er niets van dat ze t nu terug gaan draaien. Jij hebt denk ik pech omdat je hem ook al direct had besteld.
Als je hem nog graag wil dan kan je hem nu echt nog wel gewoon bestellen hoor. Of anders mag het ook via mij lopen
Bijzonder tof gebaar. Dank maar ik skip het voor nu. Dit topic houd ik wel in de gaten. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het horloge
Dat is nochtans een goed idee, als je 2 horloges besteld geldt de code sowieso
Ik denk dat watchabano gewoon even pech heeft omdat hij ook direct contact had
Geloof niet dat ze bestellingen met die code terug gaan draaien.
De hype is alweer niet zo hoog als bij de eerste 2 batches, nog genoeg horloges op voorraad.
Het verbaast me niet als binnenkort andere merken ook met Vantablack/Ultrablack wijzerplaten komen.
De Moser was/is te duur en Venezianico heeft met +600 verkochte exemplaren laten zien dat er een markt voor is.
Zou leuk zijn, een Black Speedmaster of een Black Submariner.
Vind wel dat Venezianico een exemplaar aan Nas moet geven
De eerste scalper heeft zich al gemeld op marktplaats, blijkbaar kan ie niet lezen want hij denkt dat t al uitverkocht is… Terwijl de 3e batch op dit moment nog beschikbaar is.
Beetje jammer hoor, koop t dan niet als je er zelf toch niet in geïnteresseerd bent.
Ik ben toch blij dat ik het niet gedaan heb.
Ik heb het idee dat hier een vol ontspiegeld saffiier op moet, je ziet de plaat bijna nooit vol zwart zijn.
Het bandje oogt hier zwarter dan de plaat.
Wat stemt je gelukkig?
Die sticker mag er wel af
Dat de VZ echt wel mooi donker oogt, op deze foto (afhankelijk vh licht natuurlijk) zelfs wat donkerder dan de movado.
Ok.
Hij komt op mij iets blauwiger over. ( dat is geen woord geloof ik)
Maar met die sticker kan je er ook weinig van zeggen
Iemand bericht ontvangen van de Italianen?