Als de maat (uiteindelijk) goed is, en je twijfelt toch aan de positie van de gesp, gewoon het horloge op z’n kop omdoen om te voelen of dat beter zit.
Tof. Die kende ik ook nog niet. Thanks again!
Zo… eindelijk een fotootje getrokken van mijn nieuwe aanwinst.
(Nee, nog steeds niet op maat gemaakt.)
Nog altijd verliefd op het ding.
Heel mooi! 39mm is voor mij met m’n bijna 20cm polsen echt te klein, maar anders had ik er ook één gehad.
20cm?? Dat zijn mijn enkels…
Inmiddels ook ingekort want ik kon niet langer wachten!!
Die sluiting is ook zo mooi.
Geniet ervan, staat je goed!
Ik heb geen idee of jouw bericht om mij gericht was, maar in ieder geval dank.
Zijn er nog mensen die uit zitten te kijken naar een Venezianico meet? Ik ben namelijk wel benieuwd naar meer modellen van de Italiaanse heren (waaronder die Ultra black bijvoorbeeld).
Lijkt me een leuk idee!
Ik ben geen groepsdier, maar hier durf ik me vast over heen te zetten
Sold out in 5 minuten
Sterk… Wist dat deze wel uitverkocht ging geraken… Maar 5 minuten .
Wel leuk dat ze ook aankondigen dat er nog meer aan zit te komen met het nieuwe in-house caliber.
Ben benieuwd. Als zal het hoogst waarschijnlijk niet voor mijn budget zijn
Ik vind het écht hele leuke horloges, ook door mijn voorliefde voor Italië (of eigenlijk pizza’s ) maar 4500 euro vind ik serieus veel geld voor een venezianico.
Ik krijg het mezelf (nog) niet verkocht dergelijk geld voor een horloge uit te geven, voor een venezianco is die drempel nog hoger. Ondanks hun in-house caliber houdt me dan nog meer tegen.
Redentore Utopia: SOLD OUT in 5 minutes

“It all happened so quickly—but not by chance.
Thank you to everyone who believed in us from the very beginning.
With Utopia, we set out to do something different: raise the bar, both technically and in the way we think about watchmaking.
That’s why seeing such enthusiasm around this project means so much to us.
We truly believe that a high-end timepiece can be made here in Italy—carefully crafted in its materials, details, and mechanics.
A watch that tells a story.
That brings together design and meaning, vision and substance.
Utopia was born from this idea, and it’s been incredible to see so many people share it with us.
Selling out in 5 minutes isn’t the finish line.
It’s a signal.
And most of all, it’s just the beginning.
Thank you for your trust, your passion, and for being part of this first step.”
— Alberto & Alessandro
Was wel flink nagelbijten zo te zien
Ik had eigenlijk verwacht hem allang op de stalen band te hebben gezet, maar op rubber bevalt eigenlijk wel prima. Zeker ook met die wat warmere dagen.
Blijf het een beauty vinden met die spierwitte wijzerplaat en spiegelende bezel.
Doen ze toch goed.
Hier een echte gelimiteerde Venezianico!!
Nr 186 van 200.
Ze hebben dus wel gelimiteerde type’s!
Deze staat op Cat voor de geïnteresseerde.