Het schijnt dat ze bij van der valk heerlijke muntthee hebben dus dat zal toch wel
Nu ik er over na denk… de enige Venezianico’s die elkaar ontmoet hebben, waren die van jou/jullie!
Maar even zonder gekheid: dank dat ik even kon “proeven” van het merk & de horloges. Een heel leuk merk en die 39mm paste prima bij mijn kantoorpolsjes…
Ook erg leuk om een liefhebber te ontmoeten en even van gedachten te wisselen over de hobby.
Die 42mm was bij jou wel een overkill ja
Ja joh… wrijf het er nog maar een keertje in.
Echt jammer inderdaad.
Nu krijg je het gevoel dat de oude batch kasten eerst op moet…
OH, wat is het geworden?!
De Nereide GMT in het zilver, naar jouw voorbeeld.
Goeie keuze!
Dat hoop ik ook en anders staat hij heel snel weer in de markt hier… (als ik daar überhaupt al mag posten)
Je kon niet wachten tot je geplande collectieve inkoopmoment?
Hahaha!! Jawel…
Maar dat was toch voor mijn volgende Venezianico??
Nou, ik begreep van jou dat je nog wat twijfelde en misschien in Parijs wilde kopen of geheel niet. Toen dacht ik “Let’s go!”.
Je haalt denk ik weer 2 mensen door elkaar
Sh*t! Ja je hebt gelijk… Dit keer zorg ik voor de verwarring.
Ja dat was ik. Vandaag wezen passen.
Deze vond wel echt mooi. Niet direct meegenomen maar blijft wel op de wensenlijst.
Vandaag even om gehad om een gevoel te krijgen, heel binnenkort maar een reeksje schakels er tussenuit peuteren (ik denk eens tuk of vier). Doen jullie dan twee links en twee rechts van de sluiting?
Ik ben nog nooit in de omstandigheid geweest dat ik 4 schakels moes verwijderen. Bij 2 doe ik dat wel aan beide kanten (lees: ik geef mijn vriendin de order dat te doen. Mijn fijne motoriek is voor dat gepriegel te beperkt)
Nee, maar je hebt mijn kantoorarmpjes gezien…
Ja! Of eigenlijk Nee.
Of althans, ik zorg altijd dat de sluiting/gesp ongeveer in het midden van de palmzijde uitkomt. Soms betekent dat even puzzelen en niet per se 2 om 2, vaak niet zelfs. Met halflinks of als je niet in het midden kan uitkomen, maak ik de keuze de band aan de onderkant (vanaf de 6) het kortst te doen omdat ie dan bij mij het lekkerste valt en de sluiting minder snel ‘het bureau’ raakt.
Het hangt ook af van hoe de gesp is opgebouwd, hoe de band sluit en wat voor schakels het zijn en je moet soms dan ook nog rekening houden met micro adjustment…
Oja, het verschilt ook nog per ‘type’ pols… Sterkte
Hahaha! Slimme gedachten erachter. Die kan ik wel waarderen.
Dit weekend in ieder geval niet de tijd gehad om het op te pakken. Wordt dan waarschijnlijk dinsdagavond.