Perfect. Ik heb de 39mm Nereide gmt met zwarte wijzerplaat gehad en een zwarte Nereide 42mm ceramica, beide verkocht. 42mm Nereide te groot (51mm lug to lug) en de 39mm gmt te dik, diameter en lug to lug was verder op perfect. Nu heb ik nog de redentore 40mm (cadeau van vrouwlief) en de 39mm Nereide tungsteno met blauwe mop plaat.
Ik overweeg de zilver/rose versie van de39mm Nereïde. Je weet wel, degene waarvan @MichielBE altijd vertelde dat hij die het meeste mist.
Komende week mag ik even een kijkje nemen naar een Nereïde 39 van een mede forummember en dan hoop ik mezelf te hebben overtuigd.
Ergens eerder in het topic werd al eens een Venezianico meet voorgesteld. Dat lijkt me ontzettend tof, want dan kun je de andere versies toch ook eens aanschouwen (en de fout maken dat je er meer gaat bestellen…). Dus mocht dat nog eens ter sprake komen, ik ben wel van de partij.
@LN2023 … Tot op de dag van vandaag nog steeds zo .
De GMT is inderdaad een stukje dikker, maar dat stoorde me hoegenaamd niet voor zo’n sportieve kletser in my opinion.
Als je een lekker dun alternatief wilt… Is de 39mm Tungsteno inderdaad een zéér goede optie.
Of de 40mm Arsenale, maar die draagt wel een stukje groter.
Hoe dan ook… Genoeg goeie opties volgens mij daar je geen spijt van zult hebben.
Heel wat verkrampte handen en uurtjes later en eindelijk gelukt. Wat een drama om die schroef pin in de end links los te krijgen gelukkig ging de band resizen wel soepel en nu op de bracelet.
Ben er ook zo erg blij mee! Zit precies goed, maar denk dat een half link wel fijn zou zijn voor de zomer.
Een half linkje was noodzakelijk voor me.
Nadat ik Alessandro daarover had geappt, hebben ze er één opgestuurd, zonder kosten!
Dat is heel netjes! Zal er morgen eens een appje aan wagen. Dank voor de tip!
Nieuwe release in aantocht, lijkt nogal een sprong qua segment
FB komt 3 dagen achter dus.