Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn horloges ook strakker draag dan de meesten. Ik hou ere niet zoveel van als je dat ding continu heen en weer voelt slingeren. (Ja ik heb het nog steeds over horloges…)
Nog een keer de Nereïde GMT delen. Wat knalt hij er toch lekker uit zo!
Ik heb zo zitten twijfelen om deze te nemen… Ik denk dat deze iets makkelijker te combineren is, net iets neutraler. Ben zeker benieuwd naar dit exemplaar in real life!
Op mijn pols is die 39 top, maar goed ik heb geen hele indrukwekkende polsen.
Het is geen Ultra Black natuurlijk, maar volgens mij zwart genoeg als ik de beelden op internet zie (en dan niet de perfect genomen fabrieksfoto’s, maar de normale shots die je online vind van eigenaren). Ik kan me overigens niet voorstellen dat nog niemand van het forum hem heeft.
Oef… dan komt hij waarschijnlijk net na het weekend. Al hoop ik voor je dat je vandaag verrast gaat worden. Dit is die nieuwe brons versie, verwacht ik?
Ja dat is idd de grootste twijfel…het formaat. Al is de L2L 45…hij draagt iets ‘groter’ vanwege de uitstekende links bij de kast. Ik ken het principe van mijn vorige Nereide’s…maar dat waren 42mm modellen. M’n gevoel zegt dat 39mm voor mij te klein gaat zijn. Nou ja…even rustig overdenken nog maar…
Hoe vond jij het zwart vd plaat…is het mooi diep…of zie je er nog wat grijs in?
Voor het eerst dat ik zo lief wordt genoemd.
Mijn pols doet zo’n 20cm. Om een indruk te geven…m’n 44mm Attesa staat mij goed. Moet wel zeggen dat deze niet aanvoelt of toont als 44 maar eerder 42.
Thx @LN2023 en @Capriool voor het voorstel om eens te komen passen.