Venezianico Only

Hoe droeg deze dan bij je?

4 likes

Dit is jouw ex met 39mm hoor :+1:t2:

Toch? :sweat_smile:

2 likes

Oh wacht. :rofl: Zat net te zoeken in m’n archief…was idd 39. Droeg toen idd prima weet ik nog. Maar…ik vermoed nu zal het net aan zijn.

2 likes

Klopt :star_struck:

1 like

Oh ja! Sorry mannen… dat is de leeftijd. :grin:

Oef! Erg benieuwd hoe hij is in het echt. Het foto werk van Venezianico is altijd top, dus is het altijd even afwachten wat hij straks doet. Ik heb er alle vertrouwen in. :sunglasses:

1 like

Je blijft dingen wel steeds door elkaar halen valt me op. Soort puberdementie?

2 likes

Puber luiheid eerder… maar dan bij iemand van 50. :laughing:

Ik wil dan te snel reageren en dan zoek ik het niet even terug.

1 like

Tof :+1:

Yep, dat is m.

Ik vond van wel. Geen matte plaat hoor, subtiele sunburst. Dan voorkom je een grijstint niet.

Bijzondere autocorrect. Maar niet minder gemeend :+1:

Het is gewoon een heel mooi en fijn horloge. Maar de dikte van de kast was voor mij spelbreker. Zelfs Chinezen krijgen hetzelfde NH34 uurwerk in 11,5mm dikte gepropt :sweat_smile: de Venezianico neigt naar 15mm.

1 like

Kijk…dat is zeer waardevolle info. Dank je!

:smile: Hij was leuk.

Dat viel mij ook op. Is best dik…zeker icm het 39mm formaat.

Ik weet genoeg en laat deze even gaan. Dank iedereen voor het meedenken. :+1:

1 like

Ik vind het echt meevallen wat betreft de dikte. Ja hij is fors, maar het valt niet heel erg op wanneer je hem om de pols hebt. Ditzelfde heb ik ook met de Seagull 1963, die heeft ook die verhoudingen. Dikste jochie in mijn collectie is de Seiko Presage die dus nog dikker is dan de Venezianico. En dat is een 4R movement zonder GMT…

2 likes

Dat vond ik juist wel. Door de vlakke zijkant van de kast en in verhouding hele dikke bezel om het te ā€˜verbloemen’ vond ik het juist benadrukt :sweat_smile:

2 likes

Fraaie Presage btw :ok_hand: Is het de SARY107?

1 like

De SSA346J1 als ik me niet vergis…

1 like

Thx. Klopt is dezelfde. SARY107 is Japanse markt meen ik.

Ja super onhandig wat die gasten doen… :rofl:

1 like

Precies…zet er gewoon een J voor…ben je er ook. :joy:

Nu we het toch over venezianico’s hebben. De ultraleggero is mee op vakantie…

5 likes

Die 39mm laat mij dus ook twijfelen. Denk echt dat 'ie wat te klein is…

1 like

Ik heb net toch even de meetlat gebruikt om mijn pols op te meten. Mijn pols heeft een omtrek van 18,5cm. Dus heb je een redelijk vergelijkbare pols, kun je het er zeker wel op wagen.

En anders gewoon een keertje afspreken met ƩƩn van de mensen hier die zo’n ding bezitten om eens te passen. Dan weet je het zeker.

1 like